אילנה ספורטה חניה מאשקלון היא החשודה בשליחת מכתבי איום עם הקליעים לראש הממשלה נפתלי בנט ולמשפחתו, כך הותר היום (חמישי) לפרסום.  ספורטה חניה נעצרה בתחילת השבוע בחשד למעורבות במעשה, ככל הנראה על רקע פוליטי. החקירה מתנהלת ביאחב"ל בלהב 433 בשיתוף שב"כ.

כזכור, במהלך החודש האחרון נשלחו לביתו של ראש הממשלה שני מכתבי איום. בתוך כל אחת מן המעטפות היה קליע של כדור רובה. בסוף חודש אפריל נשלח מכתב לבית משפחת בנט ובו כדור חי. בעקבות כך תוגברה האבטחה סביבו וסביב משפחתו. בהמשך, נשלח מכתב נוסף שהגיע לבנו של ראש הממשלה, יוני בנט, ובו נכתב: "אם לא תתפטר - בני משפחתך ייפגעו". בעקבות כך, החליטו גורמי הביטחון במשרד ראש הממשלה לתגבר את האבטחה של יחידת מגן על משפחת רה"מ.

כזכור, בחודש ספטמבר האחרון, הוגש כתב אישום נגד תושב באר שבע בן 32, אשר העלה לרשת החברתית פוסט מאיים כנגד ראש הממשלה, שנוטר על ידי יחידת ה"ניו מדיה" של המשטרה, בו איים בפגיעה שלא כדין בגופו של ראש הממשלה. בתחנת באר שבע נפתחה החקירה, והחשוד אותר ונעצר עוד אותו הלילה. עם תום מלאכת החקירה, לשכת תביעות נגב, הגישה נגדו כתב אישום בגין איומים, תוך בקשה למעצרו עד תם ההליכים המשפטיים כנגדו. 

עוד קודם לכן, נעצר תושב אשקלון כבן 23 לאחר שעל פי החשד, הגיב לפוסט ברשת החברתית, בו ניסח איומים לפגיעה בחייו. חוקרי המשטרה איתרו את החשוד בביתו, והוא הובא לחקירה בחשד לעבירות איומים.