עימות נוסף בין בן כספית וינון מגל, בתכניתם ב-103FM, הפעם על רקע מותו של לוחם הימ"מ נועם רז ז"ל שנפל בסוף השבוע בקרב מול המחבלים בג'נין. 

ינון זעם על ההחלטה לתעדף מעצרים מהקרקע על פני סיכול ממוקד מהאוויר, ואמר: "למה אי אפשר היה פשוט להוריד טיל על הבית הזה של המחבלים? למה אנחנו צריכים שוב את ההדמיות האלה של הצבא הכי מוסרי בעולם? יש פה יותר מדי מקרים שלא מחסלים את המחבלים האלה לפני במקום להגיע איתם לעימות", אמר מגל, שזעק: "כל הרעיון של צבא מוסרי שמסכן את החיילים שלו, תגידו לי, ירדתם מהפסים? תחזירו לנו את החיילים בחיים הביתה. משוגעים!"

כאן הדיון בין השניים הפך לאישי ויצרי, ולא בפעם הראשונה, כאשר בן תקף אותו: "מהלך בזוי של ביביזם עלוב. אתה איש עלוב, שמעתי את כל הנאום שלך שהיה הוצאת דיבה", ונקטע על ידי מגל, שדרש כי שותפו להגשה ישיב עניינית ולא אישית. בן המשיך: "אני חושב שאתה לא מספיק חשוב, הדבר היחיד שהוא קצת מקומם הוא זה שאתה שוב נושא נאום שכולו עולב, כולו הוצאת דיבה, התעלמות מהמציאות וטרלול.

ינון ביקש מבן שיתייחס לעניין, אך זה המשיך לתקוף אותו: "אבל אתה לא הרגולטור, אתה טרול, אתה ביביסט. אני לא עובד אצלך, ואם העבודה האחרונה בעולם תהיה אצלך אני אמות מרעב. ברגע שתחליט שאני יכול לדבר בחופשיות תסמן לי".

השניים המשיכו להתעמת, כשבן מאשים את ינון כי הוא "שופך את דמה של מערכת הביטחון", כשינון עקץ בחזרה: "תגיד, אתה צריך חיבוק"?

בסופו של דבר, בן ענה לינון על סוגיית הפעילות הקרקעית על פני סיכול ממוקד מהאוויר, ואמר: "התרגום לזה הוא ילדותי ואני לא לוקח ללב. מערכת הביטחון מאז ומתמיד נכנסת להביא מבוקשים עם 'סיר לחץ'. לא מורידה טילים על בית מאוכלס ביהודה ושומרון והורגת 20 אנשים כדי לחסל מבוקש אחד. לא תמיד יש את המידע המדויק ואת ההפללה על פי כל הכללים של סיכול ממוקד - שצריך להיות ממוקד. אין כאן תבוסתנות, תמיד עשינו את זה. מערכת הביטחון יודעת מה היא עושה והאיש פה מולי מנסה לייצר תחושה של כאוס, למה? אתם יודעים למה".

ינון הגיב לו, כמובן תוך כדי עקיצה: "יפה, אתה יכול להגיב בצורה עניינית. אתה ילד גדול, עשית את זה יפה. עם כל הכבוד למודיעין הזה, מישהו התבלבל, אנחנו קודם כל חושבים על החיים שלנו - ואם היו יורים טיל על הבית, אז החיים של נועם רז היו נחסכים. אולי הג'יירו התבלבל למערכת שלנו? גרמתם לנו לתת נשק לאויב. הביאו לפה מחבלים ונתנו להם נשק. עכשיו תנחשו מה הם עושים עם הנשק הזה ומי ייפגע ממנו באינתיפאדה הבאה? אז אנחנו לא רוצים את המוסר הזה, זה מוסר נוצרי".

לאחר מכן, הצליחו השניים להתווכח גם על הדחת ח"כ יום טוב כלפון ע"י ימינה, כשינון תקף את המהלך, ובן ענה לו: "נפתלי בנט רוצה לייצב את הקואליציה, והוא לא בוטח בכלפון עד הסוף. מהלך קר פוליטית ונכון פוליטית".

סייע בהכנת הכתבה: יניב מורוזובסקי, 103fm