בפתח השעה השנייה של תוכניתם היום (ראשון), נון מגל ובן כספית המשיכו לדון במצבה של הממשלה.  ינון אמר: "יש פה ממשלה שאם הייתה עולה הצעת חוק להקמת מדינת ישראל - היא לא הייתה עוברת. הם הביאו אותנו לנקודת שפל בציונות. לאן הגעתם? מה קרה לכם? זה פשוט לא ייאמן. את הכול תכשירו? אין שום ערך? אין שום יסוד? מדהים".

בן השיב: "לגבי הכרזת המדינה, אני מזכיר לך שאם נתניהו היה ראש ממשלה, היא לא הייתה מוכרזת. אם ההצעה הזו הייתה עולה מחר והיה צריך לבקש מהליכוד להצביע בעד, היא הייתה מצביעה נגד ובלבד שנתניהו יחזור לשלטון".

 בהמשך התייחסו השניים לציוץ של שר האוצר אביגדור ליברמן שקרא לשנות את חוק הלאום. בן אמר: "צריך פה לתקוף את ליברמן ולהגיד שחוק הלאום עבר גם בקולות ישראל ביתנו. יש פה שינוי מדיניות. אני בעד מה שליברמן אומר, רק שהוא מתהפך".

ינון השיב: "לא נפלתי מהכיסא שזה מה שקרה לו, אחרי שימינה פנתה לוועדת להדיח את רע"מ מהכנסת ואחרי זה הכניסה אותה לקואליציה - אז מה אתפלא? היה פה מנהיג טוב, מנהיג גדול משכמו ומעלה, וזה מה שעשיתם לו, ובגלל זה קיבלנו את המנהיגים הרעים האלה. אלה פשוט מנהיגים רעים. כל המהפך הפוליטי הזה קרה בגלל שהעלילו על נתניהו עלילת שקר על שוחד". בן סיכם: "מנהיג גדול לא היה פה, אם ליברמן התהפך שמונה פעמים בקריירה, נתניהו התהפך 8,000 פעמים בקריירה".