בתוכניתם הבוקר ב-103FM, התעמתו כספית וינון בנוגע לטיפול בהנפת דגלי אש"ף בישראל. אמנם שוררת ביניהם הסכמה כנגד העניין, אך כאמור, בכל הנוגע לטיפול בנושא, התפתחה ביניהם, ולא בפעם הראשונה, מחלוקת קשה. 

ינון קרא לפעולות יזומות למניעת הנפת הדגלים, ואמר: "צריך להפסיק את האירוע הזה של הנפת דגלי אש"ף, זה פשוט לא הגיוני. דגלי האויב מונפים פה, וכולם עושים לי פה צעדות עם דגלי אש"ף - יאללה לפזר, לפזר. מה קורה פה?" אך מבחינתו של כספית זו היא מלחמה אבודה: "אני מצפצף על דגלי אש"ף. אני חושב שלא צריך להוריד אותם כי זאת מלחמה אבודה. למה להתנדב להפסיד? שיניפו איזה דגל שהם רוצים. אם זה קורה במקום שחשוב לי או שהוא סימבולי, אז אני אשבור להם את העצמות, ואם לא, שיניפו מה שהם רוצים. אני זוכר באינתיפאדה הראשונה, היינו מטפסים. מה קרה? צריך לנצח במלחמה, לא להוריד את הדגל".

שלא במפתיע, הטיעון של כספית לא שכנע את ינון שהגיב: "אדוני, בגרמניה, לא נותנים להם לעשות הפגנות על יום הנכבה, אתה יודע? אין אישור לעשות הפגנות על יום הנכבה ופה חוגגים לנו על הישבן". כספית השיב בתגובה: "אז תרד לגרמניה, תחיה בברלין ויהיה לך נורא כיף. אנחנו לא בגרמניה".