ראש הממשלה, נפתלי בנט, ערך הבוקר ביקור תנחומים ביישוב קידה אצל משפחתו של לוחם הימ"מ נעם רז, שנפל בסוף השבוע שעבר בפעילות כוחות הביטחון ליד ג'נין, והותקף על ידי בני משפחתו. יוסי מנדלוביץ', אב שכול, שוחח היום (רביעי) עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM והתייחס לדברים. "כל החיבור בין הפוליטיקה לשכול די מחרפן את הנרטיב הלאומי שגדלתי עליו", טען.

לדבריו, זה החל כבר ביום הזיכרון, שטינפו על רה"מ ושרת הפנים, והיום זה הגיע לשיאים חדשים. "כשבא רה"מ באומץ רב לקידה, למרות שידע שזה הולך להיות לא פשוט, לכבד משפחה שכולה של גיבור שנלחם ברוצחים, והוא שומע משפט כמו 'אני מאשים אותך כמו שאני מאשים את המחבל,' זה לא המשפט היחיד שאיום".

"לא משנה אם אני תומך בבנט או לא, זה אדם שעובד 24/7 עבור ישראל, עם איומים קרובים ורחוקים ואופוזיציה תומכת במירכאות. 'אתה והממשלה הורסים כל מה שלוחמים בשטח עושים'. את זה אומרים לראש ממשלה שבא לכבד אותך?", תקף.

מנדולוביץ' טען כי מדובר בחציית קו אדום, "זה לא שייך בגלל אם אתה מסכים איתו פוליטית או לא. נתקו את השכול מפוליטיקה, אל תקוששו קולות על משפחות שכולות, מימין ומשמאל. זו הסתה לאלימות, דברי בלע שאין להם מקום, יש אנשים שייקחו את זה למקומות לא טובים, זה לא יעלה על הדעת. אם היו יכולים, היו מרסקים עם טיל את המחבל הזה". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM