אביו של הנער הנפגע מחורה מדבר: עיסא נאג'ח אבו אלקיעאן, נער בן 12, נפגע אתמול באורח קשה, בשריפה שהוצתה ע"י מספר חשודים בחנות טלפונים בחורה שבנגב. הוא פונה לבית החולים סורוקה כשהוא סובל מכוויות בכל חלקי גופו. הבוקר (ראשון), התארח אביו, נג'אח אבו אלקיען, בתוכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM, וסיפר על בנו, על מצבו לאחר שנפגע בשריפה שנקלע אליה ועל האלימות המשתוללת במגזר הערבי: "כשהילד שלי יוצא מהבית, אני לא מאמין שהוא יחזור".  

"מצבו מוגדר קשה מאוד. מקווים שהוא ייצא מזה ויהיה בריא. הילד הלך לחנות כדי לתקן את הפלאפון שלו, וקיבלתי טלפון שהוא נשרף בתוך החנות. אמרו לי להביא אותו לבית החולים, אז הבאתי אותו לבית החולים. ראיתי אותו, לילד יש כוויות כמעט ב־90 אחוז מהגוף".

הוא התייחס לאלו שהציתו את השריפה, ולבעיה במגזר הערבי: "מי שאחראי על האירוע - אלו אנשים מוכרים, משפחה שהיה לה סכסוך והיום אחת באה להתנקם בשנייה. מישהו פשוט שפך חומר דליק והצית את המקום. אני לא מאמין שהם ידעו שיש ילד בחנות, אני יודע שלא הייתה להם כוונה לפגוע בו. אני מקווה שהוא יצא בזה שלם ובריא, הבעיה היא שאלו דברים שקורים כמעט כל יום במגזר הערבי. אני רוצה שימצאו פתרון לזה, אני רוצה שזה ייגמר עם הילד שלי - זו תופעה בכל המגזר הערבי, לא רק בשכונה אחת".

כמו כן, אביו של נאג'ח, שתיאר את בנו כ"ילד מחונן, מהתלמידים המבריקים בכיתה, פשוט ילד חמוד ויפה", גם קרא לרשויות האכיפה להגביר את הענישה במקרים שכאלה: "אני פונה לכל מי שיש לו פתרון, ומתכוון אולי למשטרה - צריך לתת עונש לכל מי שרוצה לעשות דבר כזה. היום הייתה קפיצת מדרגה. המקרה של הילד שלי, עם החומר הדליק, הוא ראשון מסוגו והוא יכול לפתוח דלת למי שרוצה לעשות דברים כאלה. לכן, צריך לתת עונשים מתאימים, שייגרמו לאנשים לחשוב האם בכלל לעשות דבר כזה". 

ד"ר דני גולן, רופא ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בסורוקה: "הנער פונה אתמול לחדר הטראומה במלר״ד כשהוא סובל מכוויות נרחבות וקשות בכל חלקי גופו ומפגיעת גפיים היקפית. פגיעה זו גורמת ללחץ על הרקמות הרכות, השרירים וכלי הדם ובוצעה פרוצדורה לשחרור הלחץ בארבעת הגפיים. מצבו מוסיף להיות אנוש, הוא מורדם ומונשם ומטופל על ידי צוות רב מקצועי ביחידה לטיפול נמרץ ילדים".