הזמר אביב גפן יצא להתקפה בתגובה להקלטות של מירי רגב שפורסמו ביום שני האחרון, וכתב בטוויטר: "כשאין לב אין כאבי בטן". מירי רגב הגיבה גם היא לציוץ הנ"ל ורשמה: "יש לב. אותו לב שחצי שנה כבר עובד על הצעת החוק להחמרת ענישה של אנסים. היום הלב הזה עמד במליאה והפציר בנשות השמאל להעביר את הצעת החוק. כולן עמדו בגאווה וצעקו נ- ג- ד. מה אתה אומר אביב גפן, תצייץ משהו גם על הלב שלהן?"


ביום שני האחרון נחשפה הקלטה של חברת הכנסת מירי רגב, שנתפסה באמצע ישיבת הסיעה כשהיא אומרת "החלטנו להפיל את הממשלה, אז אין לנו כאבי בטן על חיילים, על נשים מוכות או מקרי אונס. כולם מבינים שזה הרציונל, אבל כל הזמן מקבלים החלטה, ואז שואלים 'עם החיילים למה לא'?"
הקלטות אלו עוררו סערה וגררו תגובות מכל קצוות הקשת, כעת גם מאנשי עולם התרבות. 

היום (רביעי) במליאת הכנסת הגיבה מירי רגב לביקורת הכללית המופנית כלפיה ותקפה: "לכל היפים והאמיצים שניסו לגזור קופון פוליטי וציני על חשבוני. גזרתם קופון פוליטי על הנאנסות, על הנכים, על הלוחמים והחלשים, ניצלתם אותם כמו שאתם מנצלים את האוכלוסיות האלו כל הזמן, כדי להשפיל ולהעליב, גררתם את המקום לשיח שבכלל לא היה שם".

עוד הוסיפה: "להגיד שלא אכפת לי מנשים? אני שפעלתי לאורך כל חיי על מנת לחזק אותן, אתם שהפלתם לפני שלושה חודשים חוק שלי, למנוע דיור מוגן עבור נשים מוכות. קל לכם לעשות קמפיין על מירי רגב - על אישה מזרחית, חזקה, ליכודניקית, תת אלוף במילואים שלא מתרפסת בפניכם. כולם הבינו למה התכוונתי בישיבת הסיעה, רק אתם לא - רציתם לפגוע בי ולהזיק לי".