דו"ח הכנסת מציג את חלוקת הכביש לשני קטעים מרכזיים, כאשר הצפוני בהם מצומת הערבה עד קטורה, והדרומי מצומת קטורה ועד אילת. מכך עולה כי הסיבה לחלוקה היא סיום פרויקט הרחבת ושדרוג החלק הדרומי משנת 2018, אז החלה ירידה במספר התאונות הכלליות והתאונות הקשות והקטלניות.
מנתוני הדו"ח עולה כי משנת 2018 ועד מאי 2021, קיים פעם בנתוני תאונות הדרכים בכלל והתאונות הקטלניות בפרט בין שני מקטים אלו. כך למשל, במקטע הדרומי והמשודאג, אירעו 14 תאונות דרכים, מתוכן שלוש קטלניות ושלוש קשות, בעוד בחלק הצפוני אירעו 23 תאונות, מתוכן חמש קטלניות ו-14 קשות.