חשש כבד לחייה של ספיר נחום, בת 24, תושב עכו שנעדרת מאז שיצאה מביתה ברחוב הרצל ביום חמישי האחרון. בן זוגה לשעבר עוכב לחקירה. הוא עבריין המוכר למשטרה, ולנחום יש שני ילדים משותפים. המשטרה אינה יודעת בשלב זה האם היו לו סיבות לגרום ל"היעלמותה", אבל בגלל שהוא היה האחרון שראה אותה - בודקים האם יש לו קשר להיעלמות.

ספיר נחום בבוקר ההיעלמות (צילום: מצלמות אבטחה)
ספיר נחום בבוקר ההיעלמות (צילום: מצלמות אבטחה)

מהמשטרה נמסר כי מי שדיווחה על ההיעלמות של נחום הייתה אחותה. לדבריה, נחום לקחה את בתה למעון ביום חמישי האחרון ומאז נעלמו עקבותיה. עוד נמסר כי בימים האחרונים נערכו חיפושים נרחבים ברחבי העיר וסביבתה, לצד הפעלת יחידות מבצעיות שונות ובהם יחידות הפרשים, הכלבנים, יחידת הג'יפים  שימוש ברחפנים ובמסוק, הופצו תמונות הנעדרת לגורמים הרלוונטיים וכן בוצעו פעולות סמויות וגלויות במישור החקירתי.

עוד נמסר כי כל היודע דבר על מקום המצאה מתבקש להתקשר לתחנת משטרת עכו בטל׳ 04-9876744 או למוקד 100 של המשטרה בכל הארץ.  בתיאור שהופץ על ידי המשטרה, נחום נראתה כאמור לאחרונה בסביבות השעה שמונה בבוקר ביום חמישי, כשהיא יוצאת מביתה ברחוב הרצל בעכו ומאז נעלמו עקבותיה. לא ידוע מה היא לבשה ואין סימנים מיוחדים, אולם מהמשטרה נמסר כי שערה ארוך ובצבע חום-בהיר, עיניה חומות גם כן.