ילד בן 13 נהרג הערב (שני) מפגיעת רכב בעת שרכב על קורקינט חשמלי סמוך לצומת העפרון בפתח תקווה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים בילינסון, שם נאלצו לקבוע את מותו. כוחות משטרה מתחנת פתח תקווה ובוחני תנועה מזירת השרון הוזעקו לזירת התאונה, שני נהגים עוכבו לחקירה. 

מפרטים ראשונים עולה כי רוכב הקורקינט, תושב רמת גן, חצה את הרמזור במעבר חצייה להולכי רגל, ככל הנראה באור אדום. לרוע מזלו רכבים שהגיעו מצפון בציר זבולון המר נסעו באור ירוק.

נהגת שנסעה בנתיב השמאלי הספיקה לחצות את הצומת, ובזמן הזה בדיוק רוכב הקורקינט ירד אל מעבר החצייה, נפגע על ידי הרכב, עף לעבר רכב שנסע במקביל מימינו של הרכב הפוגע, נחבט בשמשת הרכב השני ומשם עף אל אי התנועה שבצדו השני של הצומת. הרוכב נחבט בכביש כאשר חלקי הקורקינט התפזרו על אי התנועה. הקורקינט עצמו נגרר כ-150 מטר על ידי הרכב הפוגע.

זירת התאונה בפתח תקווה (צילום: אלון חכמון)
זירת התאונה בפתח תקווה (צילום: אלון חכמון)

תוך כדי הטיפול בתאונה, הגיעה לזירה חברתו של הרוכב. משיחה קצרה שניהלה עם אדם שנכח במקום בעקבות התאונה סיפרה לו כי תיאמה פגישה עם החבר שלה, משהוא בושש להגיע, שמעה על התאונה ורצה למקום. היא קיבלה טלפון מאמו של הקטין שדיווחה לה כי קיבלה הודעה על פטירתו בבית החולים. החברה עזבה את הזירה בדרך לבית המשפחה האבלה.

בוחני התנועה נמצאים בזירה כבר למעלה משעתיים, בודקים את נסיבות האירוע. בידי המשטרה צילום ממצלמות עירוניות המותקנות בצומת שתיעדו את האירוע

פרמדיק מד"א אלעד פולק שהגיע לזירה סיפר: "הילד שכב בצד הכביש בסמוך למדרכה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. מיד התחלנו בטיפול רפואי, הכנסנו אותו לניידת לטיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".