חיפושי המשטרה אחר ספיר נחום, אשר נצפתה לאחרונה עולה על רכבו של בן זוגה לשעבר בעכו, ממשיכים להתמקד בהנחת המוצא כי נחום עדיין בחיים. גם אמה של ספיר, סוזי, ממשיכה להאמין שבתה עוד תשוב לביתה ולילדים. הבוקר (שלישי) סיפרה סוזי לגולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM על אכזבתה ממשטרת ישראל בימים קשים אלו וטענה: "אם היא הייתה מפורסמת - שחקנית או זמרת או לא יודעת מי, אז תוך 24 שעות היו מוצאים אותה".

לטענתה של אם הנעדרת, המשטרה הגיעה לביתה, לקחו בגדים השייכים לספיר על מנת שכלבי הגישוש יוכלו לזהות את ריחה. עוד היא סיפרה כי היא לא מאמינה לטענות בן זוגה לשעבר של ספיר, שמעצרו הוארך בשבעה ימים נוספים בינתיים: "הוא מכחיש? יש הוכחה שהוא זרק את הפלאפון שלו ואת האוטו בכלל מצאו בקריית אתא. המשטרה מצאה את הפלאפון והרכב. ספיר תבעה אותו על אבהות ודמי מזונות ומשמורת על הילדים".

"עליה אנחנו לא כועסים, רק רוצים שהיא תחזור הביתה. אני מבקשת אני מבקשת מכל הציבור, מכל בן אדם שישמע את הקול שלי בתור אימא ויעזור לחפש אותה. הילדה שלה מתגעגעת, הילד רק בן 11 חודשים. הילדה עוד מעט בת 3. אתמול היא אמרה לי 'טאטא, את חמודה'. אחרי זה היא אמרה לי, 'איפה אימא?'", סיפרה האם בכאב.

בסיום השיחה ביקשה סוזי פעם נוספת מביתה שתחזור: "שתחזור לילדים שלה, למשפחה שלה, לאימא שלה, לאחותה שהיא קשורה אליה". 

סייע בהכנת הכתבה: אמיתי דואק, 103fm