טרגדיה בבאר שבע: פעוט כבן שנה וחצי נהרג היום (שלישי) לאחר שנפל מגובה בגן הילדים, בעת ששיחק על מתקן. צוות מד"א שהוזעק למקום ביצע בו פעולות החייאה ופינה אותו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

חוקרי משטרה מתחנת באר שבע נמצאים בזירת האירוע, וגובים עדויות מעובדות במעון, כאשר החשד הוא לעבירת גרימת מוות ברשלנות, ומטפלת במעון עוכבה לחקירה. במשרד החינוך טוענים כי הגן בו אירע המקרה היה בתהליך קבלת הרישיון, אך טרם סיים את השלמת התהליך.

יוסי אבוהרון חובש בכיר במד"א סיפר: ״ראינו את הפעוט שהיה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל הנשמות, עיסויים ומתן תרופות ופינינו אותו במהירות תוך כדי המשך ביצוע פעולות החייאה מאומצות לבית החולים סורוקה כשמצבו קריטי״. בבית החולים, כאמור, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של הפעוט.

יובל, אשר בנו הולך לגן בו נהרג הפעוט, אמר לוואלה! כי "כל יום אתה נופל עוד מדרגה ועוד מדרגה, עד שאתה מגלה שזה ברחוב שיזף, בגן של הבן שלי, לא אמרו לנו מה קרה, הכל מהתקשורת, לא ענו לנו בגן. אולי הם לא עמדו בלחץ, כולי רועד, אני הולך למות לשונאים שלי אני לא מאחל את זה".

שירן חדד, אשר גם בנה הולך לגן סיפרה לוואלה!: "תנחומיי להורים, אני אכבד את ההורים כרגע, עצוב וקשה לכולם. זה מלחיץ, כרגע מי שחשוב זה ההורים, בזה צריך להתמקד כולנו איתם".