ג'והרה כניפס, בתו של סגן ראש עיריית שפרעם, פרג' כניפס, נרצחה אמש כאשר רכבה התפוצץ. לפני מותה, השתתפה בסרטון שנוצר ביוזמת מרכז אעלאם, על המאבק בפשיעה ואלימות נגד נשים. אחת ממכרותיה כתבה: "הייתי רוצה לכתוב על משהו חיובי שקרה הבוקר, אבל אני לא יכולה כשאני רואה את הידיעה על הרצח של ג'והרה ח'ניפס. אין מלים שיתארו את מידת חוסר האונים והכאב שיש בתוכי. קשה לי למצוא מלים שינחמו את המשפחה".

ראש העיר עורסאן יאסין התייחס לטרגדיה ב-103FM: "הדברים האלה חמורים ביותר. אני מבקש מהמשטרה שיטפלו. תראי בעצמך את הבכי. הלב שלי נקרע". יאסין סיפר לענת דוידוב וגדעון אוקו על היכרותו עם הנרצחת ומשפחתה: "אני מכיר את הבית, אני מכיר את המשפחה. משפחה טובה, הבנות האלו, כל כך אהבתי אותן. חבל שקרו דברים כאלה. אני מכיר את המשפחה, הבנות האלו כמו הבנות שלי, אין להן שום בעיה עם תושב אחד בשפרעם. הן אוהבות את החיים, רוצות לחיות ואוהבות את כל שפרעם. אני באמת מצטער על מה שקרה".

על השאלה מי יכול היה לרצות לפגוע בה, השיב ראש העיר: "אני באמת לא יכול לדעת. הבנות הן נחמדות, ידועות בעיר, אני מכיר אותן. אני באמת לא יודע מה קרה שם. אבל ההודעה של המשטרה הייתה שהיה מטען".

בתוך כך בעמותת יוזמות אברהם מעדכנים כי לאחר הרצח של ג'והרה, עלה ל-35 מספר הערבים שקיפחו את חייהם מתחילת השנה, בנסיבות הקשורות לאלימות ופשיעה. מהנתונים עולה, כי 33 מהם אזרחים, ו-2 אינם. כמו כן, חמש מתוכם (כולל ג'והרה) הן נשים, 22 מהם היו בני פחות מ-30, ו-24 מהם נורו למוות.