רס"ר עמיחי כרמלי ז"ל, מתנדב משטרה בן 46, נדרס אתמול למוות בעת מילוי תפקידו על ידי רכב שפרץ מחסום משטרתי בראשון לציון, והותיר אחריו אישה ושני ילדים, סמוך לצומת בית דגן. גיסתו, דנה, התראיינה הבוקר (ראשון) בגל"צ וסיפרה אודותיו. 

"עמיחי מתנדב מגיל 16, כמעט 30 שנה הוא נמצא בשירות של משטרת ישראל. זה היה החיים שלו, אנחנו לא הכרנו משהו אחר", שיתפה. לדבריו, עמיחי היה מתנדב באופן קבוע למשמרת הקשה ביותר - בערב ליל שבת, "הוא היה עוזב את כולם ומנסה להציל חיים של אחרים בכבישים. זו הייתה האהבה שלו, הוא היה כל כך גאה במה שהוא עשה".

עוד שיתפה דנה כי משפחתה עוברת אבל שני תוך פחות משנה, לאחר שאחיה הקטן נפטר לפני כשבעה חודשים ממחלת הסרטן. על הקשר המיוחד בין עמיחי לאחותה קרן, סיפרה: "הם מכירים מגיל 16, זו האהבה הראשונה שלהם. לא ניתן לראות בימינו אהבה כזאת - היא ראוייה להערכה, וזה קשה. אלו שעות קשות".

"הוא היה אמור לחזור ביום שבת, הבטיח לבת שלו שהוא לוקח אותה לים כמו כל שבת. הוא היה מכין באופן קבוע כל שבת בבוקר חביתה וסלט לבן שלו בן ה-16, הוא העריץ אותו, הוא היה הנפש התאומה שלו", אמרה בעצב. 

בסיום הודתה על החיבוק שהמשפחה מקבלת: "רוצה להודות למשטרת ישראל שמלווה אותנו, זה עוזר ותומך, אבל מעבר לזה לצערי אין מה לעשות".