אברהם משה (מוישי) קלינרמן בן ה-16, נעדר מביתו כ-80 ימים, לאחר שיצא לבלות בשבת עם חברים במירון, ומאז נעלמו עקבותיו. לפי שעה טרם חלה התקדמות בחקירת היעלמותו. אמו גיטי, שוחחה היום (שלישי) עם יוסי מזרחי ברדיו צפון 104.5FM ותיארה את התחושות הקשות.

בפתחה דבריה, טענה האם כי הם לא מקבלים מהמשטרה את הסיוע המתאים. כאשר בזמן החיפוש אחר ספיר נחום ז"ל שנעדרה מביתה למעלה מ־10 ימים היא שמה לב שמעניקים לנושא תשומת לב מירבית, בעוד היעדרותו של בנה מוישי נשארת מאחור. "לבחורה הנעדרת מעכו הרימו מסוקים ותוך שבוע מצאו אותה", אמרה.

"למה לא מגיע לבן שלי שיחזירו אותו הביתה? אם המשטרה הייתה רוצה הוא היה חוזר הביתה מזמן. סליחה על הביטוי, אבל אני רואה שהם ישנים בעמידה. אנחנו בקשר עם המשטרה מדי פעם, אבל לא על בסיס יום יומי. אין קצה חוט ואנחנו חיים בפחד אימים. זה נראה כאילו נעלם פה איזה חפץ ולא בן אדם", הוסיפה.

בהמשך גוללה אמו את השתלשלות האירועים עד להיעדרותו של בנה: "הוא יצא לבלות עם חברים במירון, נתנו לו את ברכתנו. הכל היה טוב ושמח, ופתאום הבן אדם נעלם והם לא מוצאים אותו. הוא לא אמר לאף אחד לאן הוא הולך. לא היה שום דבר שמצביע שהוא הלך".

"80 יום עברו, ומה קורה? לקחנו חוקר פרטי ויצאנו בקמפיין גיוס המונים שיעזרו לנו לממן את זה. אם היה לנו את הכוחות של המשטרה איתנו הוא היה איתנו בבית מזמן. אני לא ראיתי פעילות אקטיבית של המשטרה. הם עושים דברים קטנים בשביל לעשות ווי לפרוטוקל", תקפה. 

"בשביל להרים מסוק צריך שיהיה יעד לחפש בו"

לשיחה הצטרף מפקד תחנת מודיעין עלית אלון כפלון, ואמר שהוא מצטער שעדיין אין לו בשורה משמחת לבני המשפחה. "צריך להבין שבשביל להרים מסוק צריך שיהיה יעד לחפש בו. אנחנו סרקנו את גזרת מירון עם פרשים וכלבים עם המון מתנדבים ושוטרים. איפה שחשבנו שיש מצב שהוא עבר אנחנו סורקים וממפים".

"חשוב לזכור שמדובר בשטח עצום וגדול, ואנחנו לא מתייאשים וממשיכים לחפש. אני מבין אתה, אנחנו צריכים לספק תוצאות, ואנחנו נעשה הכל. אני לא יכול לשלול חשד לפלילים. אנחנו רוצים שתהיה האופציה ותקווה למצוא", הוסיף.