גיטה קליינרמן, אימו של הנער מוישי קליינרמן בן ה־16 ממודיעין עלית, התראיינה היום (שישי) בתוכניתה של ג'ודי ניר מוזס ב-103FM, וטענה לאוזלת יד מהמדינה שלא מסייעת לאיתור בנה מזה 83 יום, לאחר שנראה לאחרונה באזור קברי צדיקים בהר מירון. 

"זה מחדל של המדינה, אנחנו בסיוט מתמשך ולבד במערכה", ציינה אימו של מוישי‎‎, "אולי בגלל שהוא בחור חרדי לא קיבלתי שיחת טלפון משום גורם מדיני ובכירים. מה־25 במרץ אין לנו אות חיים ממנו. הוא ילד אחראי ובוגר והיה עם חברים במירון, אני לא מבינה מה קרה". 

"הוא אהב להתפלל במירון בקבר הרשב"י, לא חלמתי שזה מה שהולך לקרות. אין מישהו שמרכז את הפניות ויש בלגן ובלבול", הוסיפה, "דיברנו עם המשטרה והם אומרים שכולם יודעים. אני מבקשת מהתקשורת שתלחץ על מי שקשור לזה, אנחנו בסיוטים. הגיע אלינו אדם שראה את הסרטון שלנו ובכה. הוא אמר שרוצה להרגיש שהוא עושה משהו ויתרום חמישים אלף ש"ח למי שייתן מידע קונקרטי שיחזיר את מוישי הביתה. אגב, יש עוד מישהו בארצות הברית שאמר שיתרום עשרת אלפים דולר למען המטרה הזו". 

לסיום אמרה אימו של מוישי כי "בלילות הכרית שלי רטובה מדמעות. אני אומרת 'השם רק אתה', ומרגישה חסרת אונים לחלוטין. אני לא יכולה לתפקד. מוישי ילד ממיס לבבות, אהוב וחביב, ילד רוחני שאוהב את כולם. זה לא מתאים לסיפור הזה. לכי תדעי אם זה לא על רקע לאומני, אם הוא לא נחטף. מישהו יכול להוכיח לי שלא? זו פשוט קטסטרופה. שוב תודה לכל מי שתומך, ותורם לנו, בבקשה תמשיכו לשתף כי בזכותכם הוא יחזור הביתה".

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי 103FM