קונצרט מוזיקה שהיה אמור להתקיים ברמאללה בסוף השבוע עבור הקהילה הלהט"בית הופסק בעקבות איומים מצד פעילים פלסטינים. מבין משתתפי הקונצרט, היה אמור להופיע המוזיקאי בשאר מוראד. 

בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות, נראית קבוצת הפעילים מגיעה אל היכל התרבות "אל-מוסטוודה" אמש. מנהיג הקבוצה, ימאן ג'ראר, בנו של השייח' בסאם ג'ראר שהתפרסם בכך ש"חישב" את קיצה של ישראל בשליש השני של 2022, נשמע אומר: "יש בחור בשם בשאר מוראד שאמור לערוך כאן מסיבה היום. בשאר מוראד הוא הומו, על אדם זה נאסר לקיים קונצרט, הוא לא מייצג אותנו או אף אחד מהאנשים החופשיים שלנו. באנו לכאן לייעץ לך בצורה מכובדת ,אנחנו מדברים איתך בצורה נחמדה, אל תבחן את הסבלנות שלנו. כל מי שיעז לפגוע בדת שלנו יחצה קו אדום".

מאוחר יותר פרסם ג'ראר פוסט בפייסבוק בו הסביר מדוע החליטו הוא וחבריו למנוע את קיום הקונצרט ברמאללה. "בזמן שצעירי ג'נין מקריבים את חייהם למען המולדת האהובה, קבוצה חשודה ניסתה לערוך מסיבה של הומוסקסואלים ברמאללה. קבוצת צעירים שאכפת להם מדתם ומולדתם פנתה לבעלי המקום והודיעה למארגני המסיבה החשודה על הצורך לפנות את המקום ולכבד את הקדושים", כתב. ג'ראר אמר שהוא וחבריו "הופתעו כשכמה מההומוסקסואלים לעגו לדת וזרקו אשפה ואבנים בזמן שהתפללנו מול היכל התרבות".

בשנת 2019, הרשות הפלסטינית אסרה על חברי קהילת הלהט"ב לבצע כל פעילות ביהודה ושומרון. האיסור הגיע לאחר שארגון למען גיוון מיני ומגדר בחברה הפלסטינית תכננן לקיים פגישה עבור פעיליו בעיר שכם. דובר משטרת הרשות הפלסטינית, לואי זריקאט, אמר כי פעילות כזו "מזיקה לערכים ולאידיאלים של החברה הפלסטינית". הוא האשים "מפלגות מפוקפקות" ללא שם בפעילות ל"יצירת מחלוקת ופגיעה בשלום האזרחי בחברה הפלסטינית".