הרצח ברמת גן: יוסי יוספיה ז"ל נרצח בסוף השבוע האחרון בבניין מגוריו, כאשר החשוד במעשה הוא אב חתנו. על פי החשד, הרקע לירי הוא ככל הנראה סכסוך גירושין, בדגש על משמורת הנכדים. ניסים משעל, חברו של יוסי מזה שנים רבות, שיתף הבוקר (שני) בתוכניתו ב-103FM על התחושות הקשות.

"הוא היה אדם מדהים, חבר, איש חכם וסקרן, תמיד מחייך, היה תענוג לדבר איתו - הוא היה במצב רוח מרומם, סיפר לנו שקנה רהיטים חדשים לבית, ליווינו אותו חלק מהדרך אחרי התפילה, הוא חזר לביתו ושם חיכה לו הרוצח", שיתף. 

לדבריו, חבר שלישי משותף פתח את הדלת, "הם עלו ביחד במעלית, יוסי והרוצח, והחבר שעמד למטה, שמע כבר במעלית צעקות ואז הוא שמע יריות וכל השכונה התעוררה. בעצם יוסי הציל את משפחתו".

כשנשאל מתי הבין מה אירע השיב כי לאחר שעה-שעתיים, "זה היה הלם מוחלט, איש מדהים, שמח, חייכן תמיד. לדעתי כשהוא פגש את הרוצח בכניסה והוא עלה איתו למעלה, הוא הבין שמזה טוב לא יהיה. הוא נשכב על הרימון. זה מצמרר איך דברים מתרחשים, איך אתה הולך, חוזר ואתה לא יודע שאתה הולך בעצם אל מותך".

"אני לא אשכח את הרגע הזה שבו הוא פונה אל ביתו והוא לא יודע בעצם שגורלו נחרץ, הלב נקרע. לפעמים יש דברים שאתה לא יכול להכיל. למה לרצוח? ועוד על מה? חוץ מזה שמדובר בפסיכופת, אין הסבר הגיוני", סיכם.

סייע בהכנת הכתבה: אמיתי דואק, 103FM