הכאוס בנתב"ג: רגע לפני שמגיע הקיץ, תורי הענק בנמל התעופה הראשי של מדינת ישראל נמשכים. על כך, יו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה, פנחס עידן, שוחח הערב (רביעי) עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM והביע פסימיות לגבי סופם של התורים. 

בפתח דבריו אמר: "אם עברנו את היום והוא לא נגמר באסון - זה רק נס. ירדתי לשטח, הורדתי את הפקידות לעבוד בביטחון, הורדנו עובדים מכל הסקטורים לתת יד. צעקנו, אמרנו, היינו מושמצים ואמרו שקיבלנו מקורבים, היום אנחנו לא מצליחים לגייס עובדים".

"ביקשתי שבמקום להוציא עובדים לחל"ת, נחזיק אותם במעגל העבודה אפילו בשליש משרה, כי אם הם ייצאו הם לא יחזרו ושזה מה שקרה. קיבלנו החלטה שכל עובדי המשרדים יעזרו לעובדי הביטחון פעמיים עד שלוש בשבוע. זה ביטחון, חייבים לעבור את כל התהליך", הוסיף.

בהמשך, התייחס למחסור העצום בעובדים: "הורדנו 350-300 עובדים שהם מתגברים עובדי ביטחון. בשעות הפיק, זו הצרה הצרורה, שם יש חוסר כוח אדם. מה קרה היום בטרמינל 1? היו כמעט 6,000 נוסעים ובסך הכל שלושה עובדי ביטחון. עד שלא הורדנו עובדים מכל המחלקות ותגברנו בעוד 50-40 עובדים, לא הכינו את עצמם, התקשרו עליי העובדים. מצד אחד אני שמח שסוף סוף התנועה חזרה, מצד שני אמרתי שפה יהיה אסון. 40 דקות הוצאנו את כולם".