על רקע הסערה הפוליטית ופיזור הכנסת, פתחו בן כספית וינון מגל את תוכניתם ב-103FM הבוקר (חמישי) בדיון סוער. ינון מגל פתח את דבריו ואמר: "כל פעם שלפיד אומר 'ביבי בן גביר', אני נהיה יותר טיפש בעשרה אחוז. זה הולך וקטן. כמה טיפשים אנחנו הוא חושב? הבן אדם הזה זה המסית הגדול בהיסטוריה של מדינת ישראל, אין מסית יותר גדול".

כספית השיב: "חלאס. אתה בן אדם מקורי, יש לך דברים משלך". בתגובה, אמר מגל: "יש לי התערבות, אתה מביא את כל הסינקים של ההסתות של נתניהו ואני את של לפיד, על כל סינק יותר שאתה מביא אני מביא לך אלף ש"ח, על כל סינק שאני מביא לך אתה מביא לי 100 ש"ח.

כספית המשיך: "אתה חוזר כל פעם לאותה שטות ילדותית. תקשיב לי, המותג הזה הוא שלי. המסית הגדול בהיסטוריה זה בנימין נתניהו. לנסות להוכיח אחרת אפילו בקרב הביביסטים שיהיה לך קשה. מה שטוב בנתניהו זה שהוא שומר מרחק נגיעה, לא תמיד זה מצליח. כל המפעל הזה של שמאלנים בוגדים, מאיפה זה בא? מי יכול להפסיק את זה?".

בתגובה אמר מגל: "אתה מבין שההצעה שלי להתערבות על ביבי ויאיר אתה לא מקבל אותה? אם הוא גדול המסיתים היינו צריכים לשמוע אותו. אין לכם אף סינק". 

"אתה מגוחך, אתה פתטי, זה לא יצליח הציבור לא מטומטם. גם הניסיון שלך לגרום לזה שלא נדבר הבוקר על זה שראש המודיעין האיראני פוטר כי הוא לא הצליח לנקום בישראל, שלא נדבר על הרבה דברים, תמיד אתה חוזר לקשקוש הזה", אמר כספית וטען כי "האיש הוא גדול המסיתים, הוא הוזהר אינספור פעמים על ידי ראש השב"כ, הפסיכולוג שעבד אצלו. הוא קרא למפגינים מפיצי מחלות, לשמאלנים חמוצים, הוא הפך את המילה שמאלן לקללה, הוא קורא לכל הח"כים הערביים תומכי טרור. הוא המחולל הגדול של השנאה הפנימית שלנו, הוא הסית נגד רבין בכל הכוח, הוא הוביל מסע הסתה חסר תקדים עד שהוא נרצח. היום הוא עושה אותו דבר לבנט ולפיד. הוא אתמול הצביע בעד הצעת חוק השפיטה שהממשלה תמנה את שופטי העליון".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm