יום קטלני בכבישים: רוכב אופנוע בן 39 נהרג הבוקר (שישי) בתאונה עצמית בשדרות יצחק רבין בעפולה. הרוכב פונה לבית החולים העמק בעיר, אנוש, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. בוחני תאונות הדרכים במשטרה חוקרים את נסיבות התאונה.

מוקדם יותר, צעיר כבן 20 נהרג בתאונת דרכים קטלנית שאירעה בין משאית לשני כלי רכב בכביש 5504, בסמוך למחלף אייל. מותו של הצעיר נקבע במקום וגבר נוסף כבן 30 נפצע באורח קשה. המשטרה פתחה בחקירת התאונה ועיכבה לחקירה את נהג המשאית, תושב הצפון כבן 40.

כאמור, מותו של הצעיר נקבע במקום על ידי צוות מד"א שהגיע לזירה ומצא אותו ללא רוח חיים. גבר נוסף כבן 30 נפצע באורח קשה, ופונה לבית החולים בילינסון על ידי צוות מד"א בהכרה מעורפלת ועם חבלה רב מערכתית. בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואוספים ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה, במסגרתה עיכבו לחקירה את נהג המשאית בחשד למעורבות בתאונה.

חובשי רפואת חרום על אופנועי מד"א, אילת אליהו ומתן גידה, סיפרו: "כשהגענו ראינו על הכביש משאית ושני כלי רכב, באחד הרכבים שהיה מעוך נלכדו הנהג ונוסע שישב לצידו , הנהג צעיר כבן 20 היה מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית קשה, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו.

"הנוסע גבר כבן 30 היה בהכרה מעורפלת, עם חבלה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים תוך חילוצו מהרכב, ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה. לנהג המשאית גבר כבן 50 הענקנו טיפול ראשוני במקום ופינינו אותו להמשך בדיקות כשמצבו קל. מהרכב השלישי לא היו נפגעים."