ארגון הטרור חמאס פרסם אמש תיעוד של השבוי הישראלי הישאם א-סייד עם מסכת חמצן, לאחר שאמש הכריזו כי חלה הידרדרות במצבו של אחד השבויים הישראלים המוחזקים בידיהם. אביו של הישאם, שאעבן, שוחח הבוקר (רביעי) עם ענת דוידוב וגולן יוכפז ב-103FM והתייחס לסרטון: "מה שאנו מבינים שיש סרטון, ומחכים לחדשות טובות יותר". 

"זה משמח מבחינה מסוימת, אנו רוצים שכל השבויים יחזרו הביתה למשפחותיהם, זה קשה. אני מעדיף שיעשו את זה על כולם, זה יהיה משחק על המצפון של המשפחות. שמעתי שיש כל הזמן משא ומתן ודיבורים על העניין. שמעתי שמטפלים בזה, ומקווים לטוב, לא נותנים פרטים. לא קיבלנו פרטים חדשים", הוסיף.

לדבריו, "הוא נראה פחות או יותר בסדר, נראה טוב, אני חושב שזה לא נכון מה שאמרו בהודעה של אתמול שהוא במצב קשה.אני מקווה שזה לא נכון, רואים על פי התנועות ועל פי התחושות של אבא. שיהיה חזק, שיחזיק מעמד, שישמור על הבריאות כמה שהוא יכול, אנחנו מטפלים בעניין, במדינה דואגים לו שיחזור". 

הישאם שעבאן א־סייד (צילום: צילום מסך רשתות ערביות)
הישאם שעבאן א־סייד (צילום: צילום מסך רשתות ערביות)

על מצבו הרפואי בעת נפילתו בשבי, אמר הישאם :"מבחינה פיזית היה בסדר גמור, בחור צעיר עם כושר ובלי בעיה רפואית, רק נפשית פשוט. מקווה שנתנו לו את התרופות המתאימות. אנחנו מנסים להיות עם תקווה". 

סייעה בעריכת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm