יום ראשון הגיע, והוא בא בדיוק בזמן היישר לתוכניתם של בן כספית וינון מגל ב-103FM, שלא ויתרו על אחד התחביבים האהובים עליהם - להתווכח על כל מה שקיים, וחוזר חלילה. בפתח התוכנית התייחסו השניים לתחילת כהונתו של ראש הממשלה יאיר לפיד ולנאום שנשא אמש.

"יש ראש ממשלה וקוראים לו יאיר לפיד, אמנם הוא מונה ב-1 ביולי, שהוא יום הבדיחות הבינלאומי", הביע ינון את שאט הנפש שלו. "מה זה היה הנאום הזה אתמול? זה היה נאום יותר ארוך מהקדנציה שלו. הוא ראש ממשלת מעבר, נכנס לארבעה חודשים, הוא נאם על מטרות, הישגים, אחדות, זה נאום בחירות. כשהיו נאומי בחירות, היו חותכים את נתניהו באמצע ועושים לו בדיקת עובדות. איפה כל זה?. אצלנו ברור מי המועמד של הגוש, ויש לו 59-60 מנדטים, לגוש שלכם יש בסביבות 40 מנדטים". 

בהמשך, ביקש לתקן: "פתאום התברר שלפיד מכיר באיום האיראני. הוא הכניס כל מיני פסוקים, ואמר שהקשר של עם ישראל החל בקשר של יהושע בן נון שעבר את הירדן. לא לפיד, הקשר החל מבראשית, הרבה קודם. מה קורה? אין שם איזה דוס ליד? הדבר הכי בסיסי בעולם, הקשר של עם ישראל לארצו, הוא לא יודע מה הוא. אני בטוח שתהיה לו קדנציה מעניינת". 

בתגובה, השיב בן: "תמשיך להתעסק בסקרים, אנחנו נתעסק בתכלס. כולם רוצים להיות ראשי ממשלה בגוש שלנו, ההימור שלי שהבא הוא גנץ. ראש הממשלה לפיד לא מוותר למרות שהאיש שהמדינה מעניינת את סבתו סירב לבוא לעדכון ביטחוני. נתניהו, אתה לא מסוגל לראות ראש ממשלה אחר, ראש אופוזיציה חייב להיות מעודכן". 

דבר הוביל לדבר, וצמד המגישים הביעו את דעתם על התנהלותה בעת האחרונה של ח"כ עידית סילמן. "יש תופעה מעניינת בפוליטיקה הישראלית", אמר ינון בסרקסטיות, "רק מה שהליכוד מציע זה שוחד, כי הם מזרחים. הציעו לה כל מה שהיא רוצה כדי שתחזור. סילמן על הבוקר, ממש מעניין. כל התוכנית שלכם עם בנט הייתה להעלות את השמאל, ואז לפיד יהיה ראש ממשלה. זה מה שאתם רוצים. לנתק אותנו מבית אבא, להיות פרוגרסיביים. זו האג'נדה שלכם". 

מה חשב כספית על שטף הדברים? ובכן, הוא לא חסך שבטו, בלשון המעטה, והשיב בציטוטים מהריאיון של היועצת המדינית לשעבר של בנט שמרית מאיר.