נמשכים המאמצים: מפכ"ל המשטרה, קובי שבתאי, קיים היום (רביעי) דיון הערכת מצב בדבר המאמצים לאיתור הנעדר מוישי קליינרמן. הדיון נערך בתחנת מעלה אדומים, והמפכ"ל קיבל בו סקירה רחבה על החיפושים אחר הנעדר.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בנוסף לשבתאי, בדיון נכחו גם מפקד מחוז ש"י, ניצב עוזי לוי, ראש אח"מ, ניצב יגאל בן שלום, ממלא מקום מפקד ימ"ר ש"י וגורמים נוספים. במסגרת הערכת המצב התייחס המפכ"ל למאמצים שנעשים לאיתורו של הנעדר: "אנחנו לא נרפה עד שלא נבין מה עלה בגורלו של משה והיכן הוא נמצא. משטרת ישראל כמו בכל מקרה של נעדר, בוודאי כזה שנמצא בסיכון, משקיעה מאמצים רבים בניסיון לאתר אותו".

עוד הוא הוסיף כי "מחוז ש"י מבצע יחד עם כל הגורמים את כל הפעולות הנדרשות. זוהי חקירה מורכבת שהחלה עם דיווח על היעדרותו, ולמרות שהוא נראה בעבר באזור מירון, אנו לא שוללים אף מקום ברחבי הארץ בו הוא עלול להימצא ובהנחות העבודה שלנו כל כיווני החקירה נבדקים, ונקודת המוצא היא לכך שמוישי בחיים".

קליינרמן בן ה-16 ממודיעין עלית, נעדר מזה 103 ימים. לאחרונה נעצר חשוד בחשד למעורבות בהיעלמותו , אך הוא שוחרר חרף ההתפתחות שחלה בחקירה.

אמו של מויישי טענה כי במשך 80 הימים הראשונים בהם בנה היה נעדר, לא נעשו מאמצים אמיתיים לאיתורו: "80 יום לא התייחסו לזה בכלל כאילו מדובר בחפץ. אני לא רוצה להיכנס לזה כי אני לא יודעת מה באמת המניעים, אני חושבת שהיה קטע שלא היו מספיק אינטרסים וכוח של ציבור, והתיק הפך להיות ממוישי הפרטי למוישי של עם ישראל, חד וחלק".