אישה בת 25 מקלנסוואה ושני שוטרים נפצעו היום (חמישי) באורח קל עד בינוני, לאחר שנדקרו בבאקה אל גרביה על ידי בן זוגה של האישה, תושב המקום. לאחר שתקף החשוד את בת זוגו, הוזעקו השוטרים אל המקום וניסו להשתלט עליו.

במהלך ניסיון ההשתלטות של השוטרים על החשוד, בן 27, שניים מהם נדקרו על ידו ונפצע כאמור באורח קל ובינוני. השוטרים הפצועים ובת זוגו של התוקף פונו למרכז הרפואי הלל יפה בחדרה. החשוד, המוכר למשטרה, נעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה בתחנת המשטרה.

מפקד תחנת באקה אל גרביה, סנ"צ בן שר, אמר כי "המשטרה שמה את הטיפול באירועי אלימות חמורה בראש סדר העדיפות. על כן מיד עם קבלת הדיווח על האירוע הגיב אל המקום צוות שוטרי סיור מתחנת באקה אל גרביה. במהלך מעצרו של החשוד נדקרו ונפצעו באורח בינוני וקל שני שוטרי הסיור. החשוד נעצר על ידי השוטרים לחקירה. שוב אנו עדים לנחישות שוטרים בביצוע תפקידם תוך סיכון חייהם באירוע חמור שיכול היה להסתיים באופן חמור יותר. אנו רואים בחומרה כל אירוע אלימות כל שכן כנגד שוטרים המבצעים את תפקידם. על כן נפעל להביא את החשוד לדין".

הסכין בה דקר תושב באקה אל גרביה את זוגתו ואת השוטרים (צילום: דוברות המשטרה)
הסכין בה דקר תושב באקה אל גרביה את זוגתו ואת השוטרים (צילום: דוברות המשטרה)

במקרה רצח אחר בחברה הערבית, נרצחה בחודש שעבר סמר כלאסאני מחיפה. בעלה שחי בנפרד דקר אותה למוות, יום לפני מסיבת האירוסין של בתה. שכניה התייחסו לטרגדיה ואמרו כי "לא האמנו שזה יסתיים ככה, היא הייתה אישה מדהימה".