סאטי גרזוזי בן 56, תושב מעלות-תרשיחא ובעל עסק מוכר לחלפנות כספים, נורה הערב (שישי) למוות ביישוב ראמה שבגליל. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום, ביצעו בו פעולות החייאה אולם נאלצו לבסוף לקבוע את מותו. כוחות משטרה שהוזעקו למקום פתחו בחקירה, על פי החשד, הרקע לאירוע הוא סכסוך בן עבריינים.

פרמדיק מד"א אדי זוגוט: "הפצוע היה מחוסר הכרה הכרה וסבל מפציעה חודרת קשה בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

מוקדם יותר היום, נקבע מותו של גבר בן 30, תושב ערערה, שנורה למוות ברחוב מחנות קפריסין בלוד. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו במצב אנוש לבית החולים שמיר-אסף הרופא כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעה חודרת, אולם שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. 

המשטרה פתחה בחקירת האירוע ובמצוד אחר החשודים, תושבי העיר בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, שנתפסו בעת מרדף לאחר שניסו לחצות את מחסום חשמונאים לשטחי יהודה ושומרון. השניים נעצרו לחקירה ובהתאם לממצאים, יובאו מחר לדיון בבימ"ש בבקשה  להאריך את מעצרם.

זירת האירוע בלוד (צילום: דוברות המשטרה)
זירת האירוע בלוד (צילום: דוברות המשטרה)

אמש, נורה למוות שהאין פתחי, תושב טמרה בן 32, ביישוב זרזיר. הרקע לאירוע הוא ככל הנראה סכסוך בין עבריינים. הקורבן מוכר למשטרה. במסגרת החקירה המשטרתית, נעצר חשוד ומעצרו הוארך בחמישה ימים. במהלך הדיון להארכת מעצרו, הכחיש החשוד קשר לאירוע. לדברי עורכי דינו, תומר נווה ואנס דיראווי, החשוד והקורבן היו חברים טובים והוא היה אצלו בבית, אילו היה משוחרר הוא היה בהלוויה.