הג'רוזלם פוסט וארגון WE - Women Entrepreneurship (יזמות נשים) מקיימים הערב (שלישי) את פסגת יזמות הנשים הראשונה. האירוע הוא חלק מסדרה חדשה של אירועים מקומיים ובינלאומיים שמובילה קבוצת הג'רוזלם פוסט, במטרה להעלות את הנושאים החשובים על סדר היום. הצטרפו לשידור החי מהכנס: 

שידור חי מכנס נשים ביזמות. צילום: ג'רוזלם פוסט

במהלך האירוע, ערב אינטימי של נטוורקינג ליזמים בכירים, מתארחות עפרה שטראוס, יו"ר קבוצת שטראוס, ד"ר אסתר לוצאטו, מנכ"לית קבוצת לוצאטו, יוסי ורדי, יזם סדרתי, גליה ענבר, סמנכ"לית בכירה למשאבי אנוש, תקשורת ומותג גלובליים בטבע, מישל טאיט, סמנכ"לית שיווק במיילצ'ימפ, רג'ין שבח, מנכ"לית פעילות מו"פ Merck, יפעת אורון, מנהלת פעילות בבלקסטון, ד"ר דורית דור, סגנית נשיא למוצרים בצ'קפוינט, פרופ' רבקה כרמי, לשעבר נשיאת אוניברסיטת בן גוריון, חנה רדו, מייסדת ויו״ר קבוצת תשעשרה, מייסדת ונשיאת סופרסונס, חברת הכנסת רות וסרמן לנדה, ועוד רבות אחרות.

"הג'רוזלם פוסט גאה בשותפות באירוע ששם בחזית את הצלחתן של נשים. אנו חוגגים שוויון, גיוון וחשיבה חזקה, והכנס הזה יאסוף יחד את כל הערכים האלה," אמרה מנכ"לית הג'רוזלם פוסט, ענבר אשכנזי. "בשל חשיבות הנושא, בחרנו להשיק את אירועי הרבעון השלישי עם הערב המיוחד הזה".

האירוע ייערך באולם East TLV בתל אביב.