יממה לאחר שנחשף כי איש השירות החשאי הוחזר לארה"ב לאחר שתקף אישה בירושלים ונעצר לזמן קצר על ידי המשטרה, תמר בן חיים, שהותקפה לכאורה על ידיו, שחזרה לדבריה הערב (חמישי) בריאיון לחדשות 13 את האירוע: "צעקתי הצילו ראיתי את המוות מול הפנים. הרמתי את המבט מהטלפון וישר הוא בא אליי עם אגרוף. הוא בא ממש עם אגרוף קדימה אליי, וישר לחזה שלי ישר תקף אותי בחזה, תפס בי חזק, נתן לי סטירה, הוציא לי את העגיל הוציא את האוזנייה זרק לי אותה את הכל על הרצפה".

"אני באותה שנייה ראיתי את המוות מול הפנים כי חשבתי שמישהו בא להרוג אותי. ואת רואה את המוות אין מילה אחרת, ואת צועקת ואין אף אחד. חבר שלו עמד ממש בצד, הוא שחרר אותי. אני לא הצלחתי לצאת היה לו כוח כ"כ חזק. אני חושבת שיש פה איזה חוסר הגינות גם כלפיי. הבנאדם לא התנצל, לא... אני מאמינה שאחר כך, אם הוא היה שיכור והתאפס על עצמו והבין שהוא עשה לי סוג של נזק נפשי מאוד קשה...עד היום הייתי רק במיטה, כל הגוף כואב", טענה.

לדבריה, "את לא במצב שאת יודעת באמת מה קורה לך, מה עובר עלייך. את לא מספרת לאנשים כי את לא מעכלת את זה. ייקח לי עוד הרבה זמן להתאושש מזה, מהפחד, ההלם. על פי עדי ראייה שנכחו במקום, איש השירות שהה עם קבוצת מאבטחים נוספים בבירה ונוצר עימות מול אישה ברחוב. לאחר מכן, האישה טענה כי נפגעה על ידי איש השירות והתקשרה למשטרה.

אחד מעד הראייה טען בחדשות 13: "אני שומע צעקות אז הבנתי שהיה שם איזה משהו תקיפה ואני רואה שניים שהלכו עם בירות ככה מתנדנדים ביחד". כאמור, בשל כך הוא נעצר ולאחר חקירה קצרה במשטרת ירושלים שוחרר. בהמשך, דובר השירות החשאי אישר לרשת CBS News כי נודע להם על התקרית, אולם התוקף לכאורה לא היה בתפקיד באותו הרגע וכי הוא עזב ארוחת ערב לפני שנתקל בבן חיים ברחוב.