פתיחת המרחב האווירי: שלומי עם שלם, מנהל מערך התקשורת וקשרי ממשל ב"אל-על", שוחח הבוקר (שני) עם ליאור רוזנפלד ברדיו צפון 104.5FM והתייחס להודעה על פתיחת המעבר האווירי של סעודיה עבור טיסות ישראליות. 

בפתח השיחה, התייחס לכך שמיד עם סיומו של ביקור הנשיא ג'ו ביידן פנתה החברה לרשות התעופה הסעודית בבקשה לקבל היתר טיסה, ואמר כי "חיכינו לזה ארבע שנים ומיד שהוכרז פנינו לסעודים על מנת לקצר את נתיבי הטיסה ל-8 שעות במקום 12 שעות, לטובת הנוסעים שלנו". לדבריו, טיסה לתאילנד תקוצר ל-8 שעות במקום 11, טיסה להודו שערכה 8 שעות תקוצר ל-5 שעות. 

על האפשרות של עליית מחירים, אמר: "אנחנו חברה ציבורית ואני לא אתייחס כאן מחירים, חשוב לזכור שמחיר כרטיס מושפע מהרבה פרמטרים כמו תשלום על מעבר בין מדינות, מחיר הדלק הסילוני, ניקיון המטוס כל זה אינו קשור למשך הטיסה". עם זאת, הדגיש כי אכן צפויה השפעה של הוזלת הכרטיסים, "אך עדיין לא ברור בכמה". 

בהמשך, התייחס מנהל מערך התקשורת וקשרי ממשל ב"אל-על", לעומסים בנתב"ג ובכך ליוזמה של החברה לפיה הטסים לחו"ל יוכלו לקצר את ההליך בשדה התעופה בחיפה. "לקוחות אל על יוכלו להגיע יומיים לפני הטיסה לנמל התעופה בחיפה, לשלוח נציג מהמשפחה שיעבור את הבידוק הביטחוני, יבצע צ'ק אין, ימסור את המזוודות - וביום הטיסה יגיעו בני המשפחה לנתב"ג ישירות לשיקוף, לביקורת דרכונים ומשם לדיוטי פרי".