בניין מגורים ברמת גן פונה אתמול מחשש לקריסתו של המבנה. בין הדיירים שפונו - אוהד - אב לשתיים וסטאז'ר לרפואה. בשיחה עם ענת דוידוב בתוכנית "איפה הכסף" ב-103FM שחזר אוהד את השתלשלות האירועים, הצביע על האחראים לאירוע הקשה, שיתף במצוקה הגדולה וסיפר מה מצבו ומצב משפחתו בצל הסיטואציה המדאיגה.

"אנחנו כרגע בסלון אצל חברים, מנסים להבין מה אנחנו צריכים, מה חסר לנו ומחפשים דירה", סיפר אוהד בפתח השיחה. "את הבניין הרסו. מה שמוזר, אתמול הגיע צוות לפינוי בלילה לבניין השני בכלל, למספר 3, שהיה כבר חצי שנה ריק. פינו אותם בהתראה של שבועיים, ורק אתמול בלילה הגיע צוות והיום הרסו את הבניין שעמד 15 שנים".

על התנהלות עיריית רמת גן, אמר: "יש מישהי מדהימה בשם אביבית מהרווחה שלא החליטה על הפינוי והפילו עליה את הדיירים, היא עושה מעל ומעבר. מדובר ב־12 דירות. יש את סמדר 3 ואת סמדר 1 שאנשים עדיין גרים בו והוא גם באותו מצב. היזם כבר מוכר את הדירות, אבל הדיירים עדיין שם".

"מהרגע שנכנסנו היה ידוע על התהליך. יש מלא בניינים של פינוי בינוי ועדיין אנשים גרים", שיתף, והוסיף: "עכשיו השאלה היא אותם אנשים שגרים בדירות, הם יודעים מה מצב הדירה, מהנדס העיר עושה את העבודה שלו ונותן אישור לגור, ועכשיו ראש העיר צריך לקחת את ההחלטה אם לפנות או לא. ראש עיר חכם או מנהיג יכול להגיד 'הבניין לא עומד לקרוס אבל כדי שלא נגיע למצב שמהרגע להרגע בואו תפנו אותו עכשיו'. זה לגמרי סביר ובחוזה שלנו זה רשום. אנחנו גרים איפה שאנחנו בגלל בית הספר, החלטנו לגור שם בשביל שנוכל להתקבל לבית הספר הזה. גרים בשיכון באיכות חיים מדהימה באפשרות של שכירות נורמלית".

עוד הבהיר, כי "במחירי השכירות שקיימים בשוק אני לא יכול להרשות לעצמי בתור סטאז'ר לרפואה שום דבר אחר. אני לא יכול לשכור שום דירה באזור. אם לא בית הספר הייתי עושה את מה שהכלכלה דורשת ממני ובורח מפה, יורד מהארץ".

בהמשך, תהתה דוידוב מה יעשו מחר, ואוהד הודה: "אביבית דאגה לנו לבית מלון עד יום ראשון, ביום ראשון אין לי מושג מה אני עושה. הצלחנו להציל חלק מהתכולה, וזה גם מה שחשוב לכל מי שמאזין - היה לי ביטוח תכולת דירה. הם לא מוכנים לשלם שקל, הם אומרים שלא רשום במסמך על פינוי מידי, אם זו הייתה שריפה בסדר, אבל אם העירייה נותנת צו פינוי זה לא במסמך, תודה על 20 השנה ששילמת ולהתראות. שום פיצוי, הם לא מוכנים לדבר אפילו. זה לא ביטוח יקר, זה 800 שקלים בשנה. זה לא מופיע אפילו באותיות הקטנות, אף אחד לא חושב על קאסם שנופל נניח. התחושה שלי שמעכשיו אני לא עושה יותר ביטוח תכולת דירה, מביך".

"הסדקים האלו היו כל השנים, אפשר להגיד שהם התרחבו, הם נראים באותן תמונות שנראו לפני חצי שנה. אפשרתם לי לגור שם? תאפשרו לי את מה שהגיוני, את הזמן לפינוי, ולא הייתי בא בטענות ומבקש עזרה מאף אחד", סיכם.

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו, 103fm