אירוע חריג התרחש היום (חמישי) בבית פרטי ביישוב כרמי יוסף שבשפלה, לאחר שבולען נפער בבריכת הבית וגרם למותו של גבר בן 28, וכן לפציעתו של גבר נוסף בן 34 באורח קל. 

בתום שעות של חיפושים: אותרה גופת הגבר שנשאב לתוך בולען בבריכה פרטית בשפלה

איזי גורן, יו"ר הוועד המקומי של היישוב כרמי יוסף, אמר על האירוע בריאיון בכאן רשת ב': "הייתה מסיבת בריכה בבית פרטי, מפעם לפעם עשו שם מסיבות קיץ. אנחנו פעלנו להוריד מישהו לתוך הבור לחלץ את הלכוד. קשה לדעת מה עומק הבור. בנוסף, 50 מטר מהבריכה קיימת מערה בעלת מספר חללים, כנראה הבריכה הייתה מעל אחד החלקים האלו והיא נבנתה ללא היתר".

בולען נפער בבריכה בכרמי יוסף, חשש לחיי נעדר (צילום: דוברות כבאות והצלה)

אחד המשתתפים במסיבה סיפר בריאיון לחדשות 12: "היינו ביום חברה בבריכה, אוכל מוזיקה, כיף ואז פתאום המים בבריכה התחילו להתנקז במהירות. הוצאנו טלפונים כי זה בהתחלה היה מצחיק, חשבו שיש איזו תקלה בבריכה או משהו, שלחצו על איזה כפתור. ואז בשנייה אחת קלטנו שזה בכלל בולען במרכז הבריכה שמלא מצופים נסחפו אליו. האירוע התהפך למשהו אחר לגמרי, תוך שנייה אנשים התחילו לחפש אחד את השני. לקחנו איזה צינור של הבריכה כדי לנסות למשוך את מי שהיה למטה. הצליחו לחלץ אחד מהם".

הבולען שנפער בבריכה (צילום: דוברות כבאות והצלה)
הבולען שנפער בבריכה (צילום: דוברות כבאות והצלה)

המצילה באירוע, אביב בובליל, סיפרה על מהלך האירועים. "נוצרה מערבולת בבריכה, משהו שלא נראה רגיל. כל המים נשאבו פנימה. ישר צרחתי לאנשים לצאת מהבריכה", סיפרה המצילה. "חלק חשבו שזה משחק, שניות אחרי זה נשמטה הקרקע. האינסטינקט הראשוני היה לנסות להיכנס, אבל היו אנשים שמנעו ממני וגם לא הייתה אופציה".

לדברי בובליל, לקח זמן עד שהנוכחים הבינו שיש נעדר. בהתחלה ניסו להתקשר אליו, וחשבו כי עזב לביתו. "מצאו את הטלפון שלו", המשיכה. "אני לא מכירה שם אף אחד, באתי כמצילה. היו לפחות שישה אנשים בתוך הבריכה, מזל שהם היו צמודים לקירות".