ח"כ מירי רגב ('הליכוד') הגישה היום (ראשון) מכתב התרעה לפני תביעת דיבה כנגד מפלגת כחול לבן, באמצעות עורכי דינה ציון אמיר וניר לזר.

בין היתר, אמרה רגב בראיון: "לא אתן שיהפכו את האמת לשקר, לא הכול מותר בבחירות, יש קווים אדומים, כל בחירות תוקפים אותי ומנסים לפגוע בי. לא אתן להם לפגוע בי ובליכוד. הפסקנו לשתוק".

ח"כ רגב: "אם זה תלוי בי - אפשר לעצור את משפט נתניהו במהלך הבחירות"

הטעות המביכה בציוץ של ח"כ מירי רגב עוררה סערה ברשתות החברתיות
 
במכתב ההתרעה נאמר: "בחרתם לפרסם בחשבונותיכם את הדברים הבאים: 'מירי רגב אומרת את מה שכולם יודעים - אם ביבי יקבל 61 הוא יעצור את המשפט'. הנה כי כן, פרסומכם שקרי וחוטא לאמת וכל מטרתו להשפיל את חברת הכנסת רגב, לעשותה מטרה לשנאה ולבוז בעיני ציבור הבוחרים. כך, הוצאתם מהקשרם את דבריה, והכול לטובת קמפיין הבחירות שלכם, ומתוך כוונה לפגוע במרשתנו ובתנועת הליכוד, וזאת מבלי לדבוק בכללים אלמנטריים של הגינות, יושרה ומעל לכל - אמירת אמת".   

עוד האשימה רגב באמצעות עורכי דינה במכתב כי הפרסום זכה לשרשורים רבים ואף הופץ בהודעות SMS ובכך העצים את הפגיעה בה. "הפרסומים מהווים לשון הרע בהתאם לחוק איסור לשון הרע", כך לטענתה, והיא דרשה מכחול לבן להסיר את הפרסום, ולהתנצל בפניה.  

בריאיון שהעניקה הבוקר רגב לאולפן וואלה, אמרה כי היא תומכת בעצירת משפטו של יו"ר מפלגתה בנימין נתניהו במהלך תקופת הבחירות: "אם זה היה תלוי בי אפשר היה לעצור את המשפט. אבל דרך אגב - המשפט הזה רק נותן לנו כוח היום, כי אנשים רואים איך תופרים תיקים, אנשים רואים את מפלגת האולפנים, אנשים רואים את המטה המרכזי של לפיד בנווה אילן כדי להריץ אותו להיות ראש ממשלה".