אירוע מחריד: כתב אישום הוגש אתמול נגד אלכסנדר מוזגבוי, תושב פרדס חנה, בגין ניסיון חטיפת נערה ב-16 ביישוב, לאחר שתקף אותה וניסה להכניס אותה לתא המטען. אביה של הנערה שוחח הבוקר (שני) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM ושיתף בתחושות. 

חסם את פיה וגרר אותה לתא המטען: בן 30 הואשם בניסיון חטיפת צעירה בפרדס חנה

בפתח דבריו, הבהיר כי מבחינת ביתו התיק עדיין לא סגור: "זו קודם כל הקלה שנתפס אותו אדם, כי במהלך כל החקירות והתשאולים שהיא עברה ניסו בצדק לקעקע, לערער את ביטחונה".

בהמשך, סיפר על פרטי האירוע: "הבחור ארב לה בדרך שהיא עשתה את ההליכה, זה רחוב ראשי בפרדס חנה, מואר, גם אנשים הולכים כל הזמן. כשהיא חלפה על פניו, הוא פשוט בא מאחור, הרים אותה וקיפל אותה לתוך הבגאז' שהיה פתוח, ובשניות המעטות שהיו לה, היא נאבקה בו בכל כוחה ולא אפשרה לו לנעול את הבגאז' עליה". 

"היא כל הזמן צעקה, מאותו רגע שהיא הבינה שמשהו לא רגיל. היא נאבקה בו בכל דרך שהיא יכולה", הוסיף. לדבריו, ניסיון החטיפה נמשך כחמש דקות. 

"הרכבים האטו לפניו, ובאיזשהו שלב, הוא הוציא אותה משם, השכיב אותה על הרצפה ושיחק איתה משחק שכאילו עכשיו הוא בא לעזור לה. הרכבים המשיכו ואז הוא ניסה שוב עד שהגיע זוג ששמע את הצעקות, הבעל בא בריצה לכיוון, וכשהוא התקרב אליו התוקף הרפה", הסביר. 

כשנשאל על הכוונות של התוקף, אמר: "כתב האישום הוגש על ניסיון חטיפה סתמי, משהו כזה. הוא לא מודה בשום דבר, חוץ מניסיון חטיפה, שהבנתי שגם על זה הוא כנראה הולך לכפור". 

"אני לא יודע עליו יותר ממה שאתם יודעים עליו. אנחנו יודעים שיש לו בטלפון תמונות רבות של בנות שהוא לא מכיר בכלל, שצילם אותן תוך כדי נסיעה או לא יודע באיזו צורה, משפחה קשת יום, הורים נפטרו בגיל צעיר", סיפר. 

לטענתו, כתב האישום צריך להיות חמור יותר: "הוא יחסית לא משקף את הכוונה של האדם הזה. מבחינתי, הכוונה של האדם הזה, זה בראש ובראשונה לחטוף, לאנוס ואפילו אולי לרצוח". 

סייע בהכנת הכתבה: אמיתי דואק, 103FM