ראש מח"ש הפורש, משה סעדה, תקף אמש ב"חדשות 12" את המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך ואת פרקליט המדינה לשעבר שי ניצן והאשים אותם בטיוח חקירות. כל זאת, לדבריו, על מנת שלא יוכלו לספק תירוץ ליו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו לתקוף את המערכת. שדרני 103FM בן כספית וינון מגל פתחו את תוכניתם הבוקר (שלישי) עם התייחסות לריאיון של סעדה.

האם חקירות טויחו כדי לא לפגוע בתיקי נתניהו? סגן ראש מח"ש הפורש חושף

מגל: "אצלך הכל פוזיציה".

כספית: "גם כשאתה חולה, אתה לא תסתום לי את הפה".

מגל: "הציון שלך בשלב זה נכשל. בקיצור מה אתה אומר? קצת מדהים כל הסיפור, איך כל מה שאמרנו מתברר כאמת, תפרו את נתניהו, עשו את כל המהלך בשביל לתפור ראש ממשלה. יש אינטרסים של מדינה, לתפור את רה"מ, מדהים".

כספית: "כמובן שאין שום קשר ללתפור ראש ממשלה, את זה אמרו עמית סגל ומשה סעדה, הוא לא עוסק אפילו בתיקי נתניהו. מאוד מרגש אותי לראות איך כל פעם שמח"ש בודקת ירי של שוטר הם מסתערים, למה הם לא יורים, אך פתאום מח"ש הופכת להיות הפרה הקדושה. ופתאום אבו אלקיען שהוא תומך טרור ומצביע רע"מ, אם לא היו חקירות נתניהו כל הימין הביביסטי היה אומר שזה פיגוע. חובה לציין שכל הפרטים בסיפור של סעדה התפרסמו בכתב התביעה שלו. להביא אותו מדבר זה הישג של עמית סגל, זה שונה מכתב תביעה. סעדה היה אופוזיציונר ראשי למנדלבליט, אלשיך מנע את מינויו ומאז הוא באג'נדה על אלשיך. אם כל מה שהוא אומר נכון, יש כאן ציפוף שורות. למה לא דיבר עד שהוא לא מונה ועד שהוא פרש? אתם זוכרים שפרשת ריטמן, עתירה לבג"ץ סידרה את זה?".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

מגל: "זה מה שיש לך להגיד? הוא פתח טוויטר לפני הפרסום, הציוץ הראשון שלו היה שהולך להיות פרסום, זה נורא רלוונטי ומעניין, זה הופך את כל הסיפור שזה היה הציוץ של סעדה. אולי תתייחס לדברים? נאמת נאום רבע שעה ולא התייחסת לדברים? מה זה רלוונטי? מה זה גבב ההבלים שלא קשורים לאירוע של מה שהוא מספר? אתם לא כלבי השמירה של הדמוקרטיה? איך התיישרתם כמו פודלים רק בשביל לסלק את נתניהו? להרוס את שלטון החוק? לשקר, לעוות, להכפיש אנשים? יש פה ארגון פשע שפועל בחסות החוק והכול כדי להרשיע את נתניהו. שקר, מרמה, הפרת אמונים, אתם לא מתביישים להסתכל על עצמכם במראה? מה יש לך? בא אדם ומספר לך מה היה בישיבות. אתם נורמלים? אי אפשר להתקדם עם שום דבר כי זה נתניהו? לא הולך לכם, הציבור לא מטומטם. עדיין רוב הציבור היהודי תומך בנתניהו. בלי הערבים אתם מובסים כבר ממזמן. בזכות המשותפת ובל"ד אתם מצליחים איכשהו לשרוד. הפכתם לשופרות דמיקולו, במילה אחת - תתבייש".

כספית: "כל אלה שכותבים לי איך אני מסוגל לשבת, אני מסוגל. אני מבין שהוא לא שמע מילה אחת ממה שאמרתי, אני מקשיב לאקסטזה שהוא נלחם על חפותו של אבו אלקיען. התקשורת ניהלה את נושא אום אל חיראן בכל עוצמתה, לרגע אף אחד לא טייח את זה. כנ"ל לגבי רוני ריטמן, מי שעשה לו את המוות זו התקשורת. כשנוח להם, בג"ץ הוא משוקץ". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, רדיו 103fm