שני אזרחים ישראלים נהרגו אתמול (חמישי) וחמישה נוספים נפצעו היום בתאונת דרכים באזור נואיבה שבחצי האי סיני במצרים. שני ההרוגים בתאונת הדרכים הם מדריכים בפנימיית בויאר בירושלים: יובל קשת ז"ל, בת 24 מחיפה, ומתן לוזון, בן 25 מפתח תקווה, שקיפחו את חייהם בזמן שיצאו עם החניכים לטיול, שהוארך ביום אחד.  גופות ההרוגים בתאונה הועברו לידי מד"א במעבר טאבה וכעת יילקחו לזיהוי סופי.

מתן לוזון ז''ל (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')
מתן לוזון ז''ל (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')

הוריה של יובל קשת ז"ל, סיפרו לוואלה! כי היא אהבה את ההדרכה בפנימייה. "היה לה אור בעיניים, היא אהבה מאוד להיות שם ותכננה ללמוד פסיכולוגיה", אמרו. "במשך 24 שנים היא הייתה נסיכה קסומה שאבדה לנו ולא מעכלים שפקד אותנו. אנחנו לא מבינים מה קרה, אובדן שלא נתפס. בחיים לא כעסה, היא הייתה מדהימה ומוכשרת".

תאונת הדרכים בסיני (צילום: רשתות ערביות)
תאונת הדרכים בסיני (צילום: רשתות ערביות)

בתוך כך, הודעה נמסרה למשפחות ההרוגים, כאשר משרד החוץ אף הודיע כי חמשת הפצועים נמצאים כולם בהכרה ולא נשקפת סכנה לחייהם. המחלקה לישראלים בחו"ל, יחד עם הקונסול במצרים, עושים מאמצים לסייע בפינוי הפצועים ובהבאת המנוחים לישראל.

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]