יממה לאחר הטרגדיה: שני ישראלים, יובל קשת ומתן לוזון ז"ל, נהרגו אתמול בתאונת דרכים באזור נואיבה שבחצי האי סיני במצרים. חמישה ישראלים נוספים נפצעו בתאונה. כל קבוצת החברים הם מפנימיית בויאר בירושלים, ועשו את דרכם חזרה לארץ. 

הבוקר (שישי) התראיין בתוכנית הבוקר של קשת 12, אלברט גבאי, אביה של אחת מהפצועות. "הבת שלי לפני כשעה הגיעה מיוספטל. היא נפגעה ברגליים אבל אני בעיקר מוטרד מהנפש שלה. אני לא יודע איך היא תתמודד עם האובדן הקשה", פתח את דבריו.

תאונת הדרכים בסיני (צילום: רשתות ערביות)
תאונת הדרכים בסיני (צילום: רשתות ערביות)

הוא סיפר על הנהיגה המסוכנת של נהג ההסעות שהובילה לתאונה הקשה: "הנהג המצרי נסע מהר, היא (בתו הפצועה) אמרה שהיא העירה לו שיסע יותר לאט כי הוא מסכן אותם. הוא יצא לעקיפה ונכנס חזיתית ברכב ממול. שני ההרוגים למעשה ישבו בצד שמאל ליד החלון. ההרוג היה חבר שלה, הבן זוג שלה שהדריך איתה. זו אבידה גדולה מאוד. הילדה שבורה, עוד לא התחלנו את הטיפול כי רק הבוקר בשעה 6:00 קיבלנו את האמבולנס. עוד לא היה לנו מספיק זמן לחבק אותה", סיפר האב.

עוד הוא הוסיף כי "התחננתי אליה, אמרתי לה שלא תיסע, היא אמרה שהיא ילדה גדולה וכולם נוסעים וכיף שם. כל כך חששתי ופחדתי מהנסיעה, לא מההיבט של תאונות דרכים אלא מהטרור. זו סיני עם כל ההיסטוריה שלה". 

לסיום, הוא סיפר על שעבר עליו לאחר ששמע כי התרחשה תאונה בחצי האי: "לקראת השעה 16:00 קצת לפני ראיתי בחדשות של הדסק, אני עיתונאי, שיש תאונה בסיני. הלב שלי, לב של אבא, ניבא רעות. ניסיתי להשיג אותה בכל דרך, התקשרתי גם לחברים, אף אחד לא ענה. השתגעתי מדאגה".

"איבדנו שני ילדים שהם מלח הארץ, מדהימים, מדריכים בפנימייה למחוננים, היו אצלנו בשבתות ואנחנו עוד לא מעכלים את חלום הבלהות", אמר בכאב, והוסיף: "המכה החזקה עוד לא הגיעה, אני לא יודע איך להתמודד עם זה .איבדתי שני אחים, זוג הורים ואני לא יודע איך להתמודד מול הבת שלי".