גופותיהם של יובל קשת ומתן לוזון ז"ל, שנהרגו בתאונת הדרכים הקטלנית בסיני, הועברו הבוקר (שישי) לישראל. הגופות הועברו דרך מעבר טאבה לידי כוחות מד"א וכעת יועברו להליך זיהוי סופי.

שני ההרוגים בתאונת הדרכים היו מדריכים בפנימיית בויאר בירושלים. השניים קיפחו את חייהם בזמן שיצאו עם החניכים לטיול, שהוארך ביום אחד.

משרד החוץ  הודיע כי חמשת הפצועים בתאונה נמצאים כולם בהכרה ולא נשקפת סכנה לחייהם. הפצועים הועברו אף הם להמשך טיפול בישראל, כאשר תחילה פונו לבית החולים יוספטל באילת.

אמו של מתן, סיפרה עליו: "מתן היה חניך בבויאר במשך שש שנים, מכיתה ז' עד יב', אהב את זה. הוא סגר מעגל וחזר לשם כמדריך. הוא היה מדריך שם במשך שלוש שנים. היה ילד עם חיוך, חיוך נצחי. לכולם הוא עזר, בכולם הוא תמך. כולם אהבו אותו, מה שאנחנו היינו צריכים בבית מתן עשה.

סמדר, אחותו של מתן לוזון ז"ל, ספדה לו בכאב ברשת החברתית: "רגע מהחיים שלנו, מהאחים שאנחנו, ממה שכבר לא נהיה. המומים ומרוסקים, מחכים לך בבית, שיחזירו אותך אלינו בפעם האחרונה. מתן, אהוב ליבי, אח שלנו הקטן, איננו".

עוד אמרה עליו: "מתן אהוב ליבנו. ילד עם חיוך נצחי ורצון לעזור לכולם. אוהב אדם, ערכי, שנון וחכם. לא מעכלים את גודל הטרגדיה ולא יודעים כיצד להמשיך את החיים בלעדיו".

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]