ענת טל וניצן משה, חברי הנהלה בכירים בחברת ICL, הם שניים משלושת ההרוגים בתאונת הדרכים שהתרחשה אתמול (חמישי) בכביש 6, סמוך לקריית גת. טל, בת 49 במותה, הותירה אחריה ארבעה ילדים וכן הורים ואחיות. משה, בן 50 במותו, הותיר אחריו אישה, ארבעה ילדים וזוג הורים.

תאונת דרכים קטלנית בכביש 6: שלושה הרוגים סמוך לקריית גת
"תחסר לילדים": ענת טל-קטלב שנהרגה בתאונה בכביש 6 הייתה מנהלת בכירה - וליצנית רפואית

בוואלה! שיתפו את הודעת החברה, בה הודיעו על מותם של הבכירים: "מעבר לתרומתם העצומה לחברה, ענת וניצן היו בראש ובראשונה חברים טובים של כולנו, שתמיד היו שם כדי לתמוך ולסייע לנו - מנהלים ועובדים כאחד - בכל דבר. שניהם יחסרו לנו מאוד. מחבקים את משפחותיהם ברגעים קשים מנשוא אלה".

הנהג הפוגע, גבר בן 24 שנהרג גם הוא בתאונה הוא תושב הפזורה הבדואית, ללא רישיון נהיגה כלל ולפני כשנה נעצר ע"י שוטרים ממרחב נגב אולם משפטו עדיין לא התנהל. החשד הוא שסטה מנתיב הנסיעה עבר את התעלה והתנגש חזיתית ברכב השני. נציין כי לנהג היה רכב בבעלותו למרות שלא הוציא רישיון נהיגה מעולם, מה שאמור להדליק נורה אדומה - איך מדינת ישראל ומשרד התחבורה מאפשרת לרשום בעלות על כלי רכב גם למי שאינו נושא רישיון נהיגה בתוקף.

מהתאחדות התעשיינים בישראל נמסר: ״אנו המומים וכואבים על מותם המפתיע והטראגי בטרם עת. ניצן משה ז״ל, שעבד לצידה של ענת טל קטלב ז״ל, היה פעיל בשנים האחרונות בשורה של תפקידים ציבוריים בהתאחדות התעשיינים, בהם חבר נשיאות, ופעל לילות כימים לקידום התעשייה והכלכלה בישראל. יהי זכרם ברוך״.

קבוצת בזן מסרה: "קבוצת בזן מרכינה ראש ומשתתפת בצער המשפחות ובצערם של עובדי ICL, על מותם הטרגי של ענת טל-קוטלב ז"ל וניצן משה ז"ל. השניים מצאו את מותם בתאונת דרכים מחרידה הלילה. יהי זכרם ברוך".
 
 
 
 

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]