הטרגדיה בסיני: יובל קשת ומתן לוזון ז"ל נהרגו אתמול בתאונת הדרכים הקשה בחצי האי סיני שבמצרים, וחמישה ישראלים נוספים נפצעו. גופותיהם הועברו לישראל לידי מד"א במעבר טאבה, ויעברו תהליך זיהוי סופי בארץ.

סמדר, אחותו של מתן לוזון ז"ל, ספדה לו בכאב ברשת החברתית: "רגע מהחיים שלנו, מהאחים שאנחנו, ממה שכבר לא נהיה. המומים ומרוסקים, מחכים לך בבית, שיחזירו אותך אלינו בפעם האחרונה. מתן, אהוב ליבי, אח שלנו הקטן, איננו".

תהילה גולדברג, שעבדה יחד עם מתן כתבה: "מתן, בחיים הקצרים שלך הצלחת להותיר חותם עמוק על אנשים רבים. היה לנו מעט מדי זמן איתך. אפילו עוד לא הספקתי לספר לכם שנמשיך יחד גם שנה הבאה. אני מבטיחה לך שאשמור על טוהר ועל החניכים, שנזכור אותך, שנמשיך ללכת בדרך שלך ושהחותם שהותרת בנו, ישאר לנצח. תודה על מי שהיית, על הנפש היפה והמיוחדת שלך. תחזק אותנו מלמעלה, אנחנו צריכים הרבה כוחות. אוהבת אותך".

מי שהכירה את יובל קשת ז"ל ספדה לה: "היית נערה שגדלה להיות אישה יפהפייה, תמיד נוכחת, כריזמטית וסוחפת, חברה כל-כך טובה ואכפתית. זוכרת אותך כחניכה, איזה חיבור היה לנו למרות שלא הייתי המדריכה הישירה שלך. כ"כ אהבתי אותך.הייתה לי הזכות להכיר אותך, להדריך אותך וללמוד ממך. כמה נהנתי להיתקל בך מדי פעם ברחוב, לראות בפייסבוק את פועלך ואיך את ממשיכה פשוט להיות את. נוחי על משכבך בשלום פרח שאת".

בנוסף, ראש העיר פתח תקווה, רמי גרינברג, ספד גם הוא למתן ז"ל: "במהלך הערב התבשרנו בצער רב על התאונה הקטלנית שארעה בנואיבה שבסיני, בה נהרגו שני ישראלים ובתוכם תושב פתח תקוה, מתן לוזון ז"ל. מתן שימש מדריך בפנימיה בירושלים ובגיל 25 חייו ועתידו נגדעו ברגע אחד. אירוע קורע לב וקשה לעיכול שבו נהרגה גם חברתו לצוות ההדרכה, יובל קשת מחיפה. בשם תושבי פ"ת אני שולח את תנחומי הכנים למשפחותיהם של המנוחים ולכל מכריהם".

הוריה של יובל קשת ז"ל, סיפרו לוואלה! כי היא אהבה את ההדרכה בפנימייה. "היה לה אור בעיניים, היא אהבה מאוד להיות שם ותכננה ללמוד פסיכולוגיה", אמרו והוסיפו: "במשך 24 שנים היא הייתה נסיכה קסומה שאבדה לנו ולא מעכלים שפקד אותנו. אנחנו לא מבינים מה קרה, אובדן שלא נתפס. בחיים לא כעסה, היא הייתה מדהימה ומוכשרת".