שימחה ילדים חולים ונהרגה בתאונה הקשה: ענת טל-קטלב ז"ל שנהרגה אתמול בתאונה הקשה בכביש 6 ליוותה בשנים האחרונות את "עמותת שמחה לילד", המלווה ותומכת בילדים החולים במחלות גנטיות וכרוניות. היא ליוותה את העמותה הן כליצנית רפואית בבתי החולים בהם פועלת העמותה בדרום, והן במסגרת פעילות העמותה בקהילה, ותרמה שעות ארוכות מסדר יומה העמוס למען העמותה והילדים.

שני מנהלים בכירים במשק נהרגו בתאונה בכביש 6; הנהג הפוגע נהג ללא רישיון

רק לפני כשבועיים ליוותה את העמותה במחנה הקיץ לכ-450 ילדים חולים שערכה העמותה, כמפעילת ליצנים רפואיים. מנכ"ל "שמחה לילד", אלי קלרמן ספד לה: "ענת יקרה, תחסרי לנו מאוד. תחסרי למאות ילדי שמחה לילד בסניפים השונים, לאלפי הילדים שליווית בבתי החולים, ולכל צוותי העמותה".

"למעלה מ-550 חניכים עם מוגבלויות ומחלות קשות וחונכים מסורים נהנו מצחוק מתגלגל, שמחה מתפרצת ואנרגיות שרק אנשים שהלב שלהם במקום הנכון יכולים להביא איתם. אנשים כמו ענת. אני רוצה לחבק את משפחת טל-קטלב ברגעים קשים מנשוא אלו, מבטיחים לכם להנציח את פועלה החשוב של ענת בעמותה", הוסיף בעצב.

שימחה ילדים חולים, ענת טל-קטלב ז''ל (צילום: בועז רבינוביץ')
שימחה ילדים חולים, ענת טל-קטלב ז''ל (צילום: בועז רבינוביץ')

מעמותת שמחה לילד נמסר: "משפחת שמחה לילד מחבקת את משפחת טל-קטלב, משפחת משה ואת חברת ICL על מותם בטרם עת של ענת וניצן. חברת ICL שותפה מזה מספר שנים לפעילות העמותה למען ילדים עם מוגבלויות ומחלות קשות ומהווה גורם עיקרי בהרחבת העשייה למען הילדים בפריפריה הדרומית. יהי זיכרם ברוך".

ענת טל, בת 49 במותה, הותירה אחריה ארבעה ילדים וכן הורים ואחיות. היא שימשה כחברת הנהלה בכירה בחברת ICL. מהתאחדות התעשיינים בישראל נמסר בתגובה למותה: ״אנו המומים וכואבים על מותם המפתיע והטראגי בטרם עת. ניצן משה ז״ל, שעבד לצידה של ענת טל קטלב ז״ל, היה פעיל בשנים האחרונות בשורה של תפקידים ציבוריים בהתאחדות התעשיינים, בהם חבר נשיאות, ופעל לילות כימים לקידום התעשייה והכלכלה בישראל. יהי זכרם ברוך״.

ענת טל-קטלב ז''ל (צילום: בועז רבינוביץ')
ענת טל-קטלב ז''ל (צילום: בועז רבינוביץ')