לצד המתיחות בין ישראל לרוסיה סביב המלחמה המתמשכת באוקראינה, נראה שיש שחקן חדש במערכה -  אומן האשליות ישראלי אורי גלר. בסרטון שפרסם גלר בחשבון הטוויטר שלו, פנה לנשיא רוסיה ואיים: "אני מזהיר אותך פוטין - אני רציני לגבי זה". 

בהמשך, פרסם גלר מכתב המכוון לפוטין. "יש שמועות ודיווחים שאתה שוקל ברצינות שימוש בנשק גרעיני נגד אויבך במערב. שמעתי גם שהמטרות שלך כוללות גם בסיסים ימיים של בריטניה, במיוחד אלה הממוקמים בחוף המערבי של סקוטלנד. אני מפרסם מכתב זה כאזהרה רצינית, אם אתה תמשש את תכוניותיך אשתמש בכל מולקולה מכוח המחשבה שלי כדי למנוע ממך להתחיל מתקפה גרעינית", כתב בפתח דבריו.

בהמשך, פנה לעוקביו וכתב: "קורא לכל האנשים אוהבי השלום ברחבי העולם להצטרף אלי.  אני רוצה שכל מי שקורא את זה ייקח כמה שניות לעזור לי. בבקשה עצרו את מה שאתם עושים כרגע, וקחו חמש שניות מהיום שלכם לדמיין שדה כוח אנרגטי וזוהר - כמו מגן זהב גדול בשמיים - שיחסום ויסובב אחורה כל נשק גרעיני שפוטין מנסה ליירט".

ולדימיר פוטין (צילום: רויטרס)
ולדימיר פוטין (צילום: רויטרס)

בסיום, פנה בשנית לפוטין וכתב: "ש גם כוחות גדולים הרבה יותר ממה שאתה מסוגל לדמיין, שאני בטוח שיתערבו כדי למנוע ממך להתחיל מלחמה גרעינית. הם צופים, מחכים - והם יעצרו אותך. אם תמשיך - רוסיה ואנשיה הם אלה שיסבלו הכי הרבה".