פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד קטין כבן 17 מאזור רמאללה, בגין עבירות של רצח בנסיבות מחמירות לאחר שדרס את השוטר ברק משולם ז"ל ביולי האחרון. אלמנתו, אריאלה, שוחחה הערב עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM, והתייחסה לכתב האישום: "זה רצח מה שהיה שם. אין לזה הגדרה אחרת. לא דובר איתנו על מניעים לאומניים, לא נכנסו לפן הזה".

דריסת השוטר ברק משולם ז"ל: הצהרת תובע הוגשה נגד החשוד במעשה

 נער בן 17 מרמאללה דרס למוות שוטר באזור השרון ונעצר בתום מרדף

בהמשך, שיתפה כי היא "מנסה להיות חזקה בשביל הילדים, לשמור להם על שגרה מסוימת. מנסה לחזור לעבודה עם קושי רב. לצערי החיים ממשיכים. זה הילדים אבל ברק כבר לא פה, זה חלק ממני. זה חוסר שהוא מאוד גדול, מעבר לבעל והחבר, שותף לחיים שלי, אני 11 שנים עם ברק, זה חלק מאוד גדול ממני".

"לא רואה לנכון שלשתף את הילדים. דווקא הילדה לפני כמה ימים שאלה אותי מי הרג את אבא, ואמרתי לה שאני לא מכירה אותו. היא אמרה לי 'מה אמא הוא חזק?', אמרתי לה 'לא, הוא בן אדם מאוד חלש, בן אדם שעושה את זה הוא לא חזק. מי שחזק הוא את, מי שעומד על הרגליים הוא אדם חזק'. היא בת 3.8. יש לנו עוד ילד שיום חמישי חוגג שנה. אנחנו משתדלים הרבה להראות להם סרטונים, תמונות, לספר, כל החברים התחילו להדפיס תמונות ולעשות דברים כדשי שיהיה לילדים מזכרות. וכמובן שהסיפורים ימשיכו תמיד".

חשד לרצח שוטר בשרון (צילום: דוברות המשטרה)
חשד לרצח שוטר בשרון (צילום: דוברות המשטרה)

כמו כן, אמרה אריאלה כי הצדק מבחינתה יהיה מאסר עולם במינימום. "אבל את העונש הוא צריך לקבל, הוא עלה על אי תנועה, אין סיבה שנהג יעלה על אי תנועה, זה רצח לכל דבר. הוא התכוון לעשות את זה, הוא ברח והשאיר שם, הוא ניסה להימלט. מפחיד אותי מאוד שייקחו את זה שהוא קטין. בגיל 17 ידעתי טוב מאוד מה אני עושה, ואני מאמינה שגם הוא ידע מה הוא עושה".

בסיום, אמרה כי קשה לה להגיע למשפט כי "מאוד קשה לי להסתכל על הרוצח בעיניים", אולם "אני כן מתכוונת להגיע, הוא זכה בגלל שהוא קטין למשפט בדלתיים סגורות. אני אלך לשם, הוא יסתכל לי בעיניים ויבין שהוא השאיר שני ילדים בלי אבא".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm