בית משפט השלום בקריות הורה אתמול על שחרור המורה החשודה בעבירות אונס של תלמידתה. עם זאת, בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה ועיכב את ביצוע שחרורה עד להיום (חמישי), כאשר המשטרה צפויה להגיש ערעור על החלטה. מדובר בפרשה חמורה, בה על פי החשד מורה נשואה ואם לילדים, ביצעה עבירות אונס בתלמידתה, קטינה הסובלת מבעיות נפשיות.

ד' בעלה של המורה החשודה, שוחח הבוקר (חמישי) עם ניסים משעל וגיא פלג ב-103FM וסיפר על התחושות: "סיטואציה מאוד לא פשוטה, אני לגמרי משוכנע שאין שום קשר לדברים שהיא חשודה בהם".

בהמשך, טען כי היא שיתפה אותו בדברים שעברה בבית הספר ועל השיחות עם התלמידה בפרט, "הכל היה מכוון לעזור. קשה לי להאמין שהיה משהו, אולי חיבוק שבא לעזור לילדה או אני לא יודע אם הייתה נשיקה, מעבר לזה אני ממש לא מאמין שהיה".

עוד התייחס לתגובות שהם מקבלים מהסביבה, והדגיש: "יש לנו שלוש בנות, הן לא חשופות למה שקורה, הן קטנות מאוד. אנו מקבלים המון תמיכה מהקיבוץ ומהמשפחה, כולם מחזקים אותנו ומקווים שהכל יעבור מהר ושהאמת תצא לאור, ושייראו גם את הצד שלנו ולא רק את הצד שמציגה משפחת הנערה".

"אין פה מקום להתבלבל"

בתוך כך, עו"ד שני אלקובי שמייצגת את הנערה, שיתפה על מצבה: "היא עדיין מאושפזת במוסד פסיכיאטרי, מצבה הנפשי לא פשוט. מדובר במסגרת לחינוך מיוחד של ילדים שסובלים מבעיות לא פשוטות, ובגלל חשיפת המקרה היא עוד יותר נשברה וניסתה להתאבד מספר פעמים".

"מדובר בילדים שטבוע בהם אופי מאוד תלותי, הם מאוד קלים לניצול וקל להשפיע עליהם, וגם כך קטינים קל מאוד להשפיע עליהם. קטינים עם בעיות כאלו הרבה יותר קל לנצל אותם", הסבירה.

לדבריה, מדובר בנערה שלא סתם הגיעה לחינוך מיוחד, "למורה אמורים להיות כלים לגיטימיים. בטח לא לשלוח תמונות אינטימיות, זו ילדה מורכבת גם ככה, אני לא מכחישה, אך לשלוח תמונות אינטימיות ומכתבי אהבה זו לא הדרך לטפל בנערים האלה שסובלים ממילא בבעיות. יש הרבה מעבר לתכתובות, הם מוכיחים קשר מיני חד משמעית, אין פה מקום להתבלבל".  

"הייתה אלימה ואגרסיבית מאוד"

לצד זאת, עו"ד תמי אולמן שמייצגת את המורה החשודה, טענה כי מרשתה אומרת שמי שהכריח אותה להיכנס לקשר הייתה הקטינה, "שהייתה אלימה ואגרסיבית מאוד".

"המורה התלוננה בפני ההנהלה על כך שהיא אגרסיבית כלפיה, לא עוזבת אותה, מטרידה אותה, הולכת אחריה לכל מקום ולא נותנת לה מרווח מחיה. התמונה כתוצאה מהלחץ והאיומים של אותה קטינה, אפשר לראות את זה בכל התכתובות ביניהן. מראים לתקשורת רק מה שעו"ד אלקובי מראה, יש מעבר לזה כל כך הרבה פניות של הקטינה", הוסיפה.

בהמשך תקפה: "ילדה בת 15 היא לא ילדה, היא כבר נערה. היה קשר מיני מינורי מאוד, כשאנחנו מדברים על סוגים של נשיקה ולא יותר. אין ספק שגם זה לא היה צריך לקרות. היום יש דיון בביהמ"ש, אני מקווה שכבוד בית המשפט ישחרר אותה".