הקטל בדרכים: אישה כבת 60 נהרגה היום (חמישי) בתאונת דרכים בכביש 57 סמוך לצומת בארותיים שבעמק חפר. בנוסף, ילדה בת חמש נפצעה בתאונה באורח אנוש ופונתה לבית החולים לניאדו כשהיא מורדמת ומונשמת. גבר בן פונה במצב בינוני לבית החולים הלל יפה עם חבלת בטן, ואישה כבת 40 וילדה כבת 10 שנפצעו גם הן, פונו לבית החולים מאיר.

הותר לפרסום: אחד ההרוגים בתאונה בשומרון - אביה של נסלי ברדה
לילה קטלני בכבישים: בן 70 ובן 40 נהרגו בתאונות באזור ירושלים  

אבי מלכה, חובש בכיר במד"א שנכח בזירה, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד עם מעורבות משאית ורכב פרטי. אישה כבת 60 שכבה על הכביש כשהיא מחוסר הכרה, ללא דופק ללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד ולאחר בדיקות רפואיות נאצלנו לקבוע את מותה. ילדה כבת חמש שכבה בסמוך לרכב כשהיא מחוסרת הכרה, ביצענו בה פעולות החייאה בשטח והיא הועברה לניידת טיפול נמרץ שהמשיכה את הטיפול הרפואי המאומץ במהלכו ליבה שב לפעום, היא הורדמה והונשמה ופונתה לבי"ח לניאדו במצב קריטי".

עוד הוא הוסיף כי "גבר בן 23 ששכב על הכביש בהכרה כשהוא סובל מחבלת בטן טופל בזירת התאונה ופונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח הלל יפה. בנוסף אישה כבת 40 וילדה כבת 10 פונו לבי"ח מאיר כשהן בהכרה, נהג המשאית שהתהלך בזירת התאונה לא נזקק לטיפול רפואי".

תאונות הדרכים הקטלניות ברחבי הארץ לא מפסיקות להתרחש, כאשר רק אתמול נהרגו שני אנשים בתאונה בשומרון ואחד נוסף בצפון. בשומרון, שם התרחשה התאונה בכביש 5 ממחסום חוצה שומרון לכיוון מחלף שער שומרון, חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירת האירוע דיווחו על שני פצועים ללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותם. 

כאמור, בתאונה נוספת שהתרחשה בצפון, בכביש 65, מכפר קרע למחצבות ורד, נקבע מותו של רוכב אופנוע בן 25. כמו כן, שני גברים כבני 20 פונו לבית החולים הלל יפה עם חבלות בפלג גופם העליון.