לירון ברמי בת ה-14 נהרגה הלילה (בין שישי לשבת) מפגיעת רכב בכביש 40 פינת רחוב יעקב חזן בפתח תקווה, כשהייתה בדרכה לבקר חברה. חובשים ופרמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה שהוזעקו למקום העניקו לה טיפול רפואי כשמצבה אנוש ופינו אותו לבית החולים בילינסון תוך ביצוע פעולות החייאה, שם נאלצו לקבוע את מותה. 

"אנחנו לא יודעים מה קרה בדיוק" סיפרה דודתה סימונה ברמי-אלזייד, "היא הלכה ברגל, אנחנו לא יודעים אם היא חצתה או הלכה בשולי הכביש, ורכב פגע בה ופצע אותה אנושות היא כנראה מתה במקום אבל עדיין ניסו לעשות בה החייאה ולצערנו קצת אחרי התקשרו אלינו והגענו לזהות אותה כי היא היתה אלמונית בהתחלה".

ברמי-אלזייד המשיכה וסיפרה כי לירון הייתה ילדה מיוחדת, חכמה ומאוד בוגרת. "החיים עם אימא מפרנסת יחידה ביגרו אותה, היא עזרה לה המון עם האח הקטן", שיתפה. "אנחנו בהלם. בהתחלה חשבנו שהיא רכבה על קורקינט אבל בסוף זה לא היה. אני לא מאמינה שזה קורה לנו שוב, אחיינית שלי מתה בפתאומיות ממפרצת במוח לפני ארבע שנים כשהייתה בת 21".

מחקירה ראשונית עולה חשד לפיו הנערה, תושבת הדרום שהתארחה אצל משפחה בפתח תקווה, חצתה את כביש 40 ככל הנראה במעבר חצייה ורכב שהגיע מכיוון צומת סירקין לכביש מכבית פגע בה בעוצמה והעיף אותה במרחק של עשרות מטרים, והיא נפצעה באורח אנוש.

זירת התאונה בפתח תקווה (צילום: ללא)
זירת התאונה בפתח תקווה (צילום: ללא)

ניידת סיור של משטרת פתח תקווה שחלפה במקרה במקום, הבחינה בתאונה והזעיקה כוחות הצלה וגורמי רפואה שפינו אותה לבית החולים, שם כאמור נקבע מותה. נהג הרכב, תושב העיר כבן 40 עוכב לחקירה ביחידת בוחני התנועה של מרחב שרון ובסיומה שוחרר בתנאים מגבילים, במשטרה חוקרים את גרסתו, כאשר סיבת התאונה היא אי ציות לרמזור אדום והנושא עדיין בחקירה.

פרמדיק מד"א תומר פיין סיפר: "ראינו במרכז הכביש צעירה בשנות העשרים מחוסרת הכרה, היא סבלה מחבלה רב מערכתית, הענקנו לה טיפול רפואי כשהיא ללא נשימה וללא דופק וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות גם תוך פינוי לבית החולים כשמצבה אנוש".

התאונה בפתח תקווה (צילום: ללא)
התאונה בפתח תקווה (צילום: ללא)

24 בני אדם נהרגו בתאונות דרכים מתחילת החודש, כאשר אמש נהרגו יואב חדרי וחנוך טלקר מאופקים, לאחר שעצרו לסייע לנהג שהיה מעורב בתאונה עצמית. מחקירת המשטרה עולה, כי השניים - נהגי אוטובוס במקצועם - ירדו מהאוטובוס כדי לסייע לו, ובעת שעמדו במקום, הגיע רכב אחר, שככל הנראה לא הבחין בהם, התנגש ברכב שעשה את התאונה העצמית ובשני הנהגים, שנהרגו מעוצמת הפגיעה.

בליל חמישי, תאונת דרכים קשה אירעה בירושלים, במהלכה אוטובוס בקו 402 איבד שליטה, פגע במספר הולכי רגל והתנגש בתחנה ברחוב שמגר בעיר. במקום יש שלוש הרוגות ונפגעים רבים נוספים. ‏ההרוגות בתאונה הקטלנית הן בנות משפחה אחת: שושנה גלושטיין בת ה-30, מורה מאופקים שהייתה בשבוע ה-35 להריונה, בתה הפעוטה חנה בת השלוש ובתה חיה שרה בת ה-7, שאותרה מתחת לאוטובוס ללא סימני חיים.