מכת תאונות הדרכים: ראמי אבו אלקיעאן ז"ל נהרג לאחר שנפגע בתאונת דרכים בכביש 80 סמוך להר עמשא, הוא פונה לחדר הטראומה בבית החולים סורוקה במצב אנוש, שם נאלצו לבסוף לקבוע את מותו. בן דודו, יצחק אבו אלקיעאן, המשמש כסגן ראש מועצת חורה, שוחח היום (ראשון) עם ענת דוידוב וגדעון אוקו בתוכניתם ב-103FM, והתייחס לכאבו ולכך שהוא נוסע לזהות את בן דודו שנהרג: "אני נמצא בדיוק חמישה ק"מ מהמכון הפתולוגי בת"א, בדרך לשם".

תיעוד התאונה הקטלנית בירושלים (קרדיט - מצלמות אבטחה)

חמישה מההרוגים בתאונות דרכים ביממה האחרונה - תושבי אופקים
האוטובוס נוסע, עולה על המדרכה ופוגע באנשים: תיעוד קשה מהתאונה בירושלים  
שלוש ההרוגות בתאונה הקשה בירושלים - אם בהיריון ושתי בנותיה


"המידע היחיד שאנחנו יודעים, זה שהוא היה עם הבנים שלו, וכתוצאה מתאונת עצמית, התהפכות, הוא איבד את חייו. הילדים עדיין שואלים 'איפה אבא? מה עם אבא?' עד רגע זה, לא בישרנו להם את הבשורה המרה. הם נשארו בבית חולים אתמול להשגחה עד היום. היום מתכוונים לשחרר אותם מבית החולים על מנת שישתתפו גם בהלוויה", סיפר בכאב.

עוד הוא הוסיף כי "אני יודע שראמי וילדיו היו ביחד באזור תל ערד. משום מה, הרכב שהוא נהג בו, התהפך שם. הכביש הזה אין בו שוליים, מסוכן, אין בו אפילו מעקה בטיחות, בקיצור, איך שהגדרת את זה 'הנרצחים', זו ההגדרה הכי נכונה למצב".

הקטל בדרכים מכה בימים אלה, כאשר בתוך פחות מ-72 שעות, נהרגו 12 אנשים בשמונה תאונות שונות. אישה ושתי בנותיה נהרגו בתאונת האוטובוס הקשה בירושלים, וכמו כן  שני הולכי רגל בני 50 ו-40 נכהרגו מפגיעת רכבים בכביש 4, סמוך לצומת זיקים, בעת שחצו את הכביש כדי לסייע לנפגעי תאונת דרכים אחרת שהייתה במקום. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום, איתרו אותם ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותם.

ביום רביעי נהרגו שני בני אדם בתאונה קטלנית בשומרון. אחד מההרוגים הוא גבריאל ברדה, בן 65 מאורנית, אביה של העיתונאית ומגישת הטלוויזיה נסלי ברדה. מחקירת המשטרה עולה כי אחד מכלי הרכב נגנב זמן קצר קודם לכן על ידי תושב השטחים, במהלך נהיגה פרועה בכביש 5 לכיוון מזרח.