רגעי האימה בבירה: שבעה בני אדם נפצעו הלילה בפיגוע ירי בעיר העתיקה בירושלים, סמוך למתחם הכותל המערבי. יחזקאל פרובר, אביהם של הנערים אלעזר וברוך דב שנפצעו באירוע, שוחח הערב (ראשון) עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM וסיפר על התחושות. 

בתום מצוד נרחב: נלכד המחבל שביצע את הפיגוע בירושלים

רה"מ לפיד על פיגוע הירי בירושלים: "מדובר במפגע בודד, פועלים למניעת פיגועי חקיינות"

"הילדים שלי הלכו להתפלל בכותל אחרי תקופה של לימוד בישיבה", שיתף פרובר, "הם יצאו מהכותל ועלו על קו 3, בני עוזר לאישה מבוגרת עם עגלה או כיסא גלגלים לעלות מהדלת האחרונות ואז החלו קולות רסס וצעקות היסטורית של 'מחבל מחבל', כולם נשכבים על הרצפה". 

בהמשך, תיאר את הרגע בו שמע לראשונה על האירוע: "בני התקשר אליי ואמר 'אבא נפצעתי, הכל בסדר'. אחר כך גם הבן השני התקשר אליי ואמר 'גם אני פצוע', תוך כדי שיש לו קליע שעובר בכתף, חור מצד לצד, זה מפחיד לראות. הוא ראה לידו אדם מדמם מהצוואר עם פגיעה קשה, הוא עשה לו חוסם עורקים והציל אותו". 

פרובר שיתף כי המצב של בניו טוב, "אחד שוחרר לפני כמה שעות, ברוך דור השתחרר בשעות האחרונות מבית החולים שערי צדק. הקליע עבר מצד לצד, אי אפשר לתאר את הנס הגדול".

"הבנים התקשרו ואמרו 'אבא, קיבלת שני ילדים במתנה'. ראיתי ניסים גדולים, כל אחד קיבל כדור בכתף, אותו סוג פציעה, הבנים עמדו אחד ליד השני. אני רואה להודות לצוותים בבתי החולים שנתנו לנו את הטיפול הכי מסור ורגוע", סיכם.

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM