לאחר שגדולי התורה קראו לציבור החרדי לצאת להפגין נגד נתיחת גופת בן ה-4 שנרצח לפי החשד בידי בן משפחתו בירושלים, מחאות אלימות התפתחו אמש (ראשון) במספר מוקדים ברחבי הארץ, ביניהם בירושלים, בית שמש מודיעין עילית, בני ברק, אזור צפת והצפון. גם הבוקר (שני) התחדשו המחאות, כאשר מפרי סדר התפרעו בכניסה למודיעין עילית וחסמו את ציר 446.

כאמור, באזור כיכר השבת וברחוב בר אילן בירושלים וברחוב נהר הירדן בבית שמש, התפתחו הפגנות במהלכן מאות מפרי סדר חסמו צירים, התפרעו, יידו אבנים וחפצים ושרפו פחי זבל במקום.

כוחות משטרה פעלו במקום להשבת הסדר תוך שימוש באמצעים לפיזור הפרות סדר ונעצרו חמישה חשודים. כמו כן, בבני ברק הפגינו כ-350 איש, צומת ז'בוטינסקי- השומר וצומת ז'בוטינסקי- גהה נחסמו לתנועה.

הפגנה נגד נתיחת גופת בן ה-4 בבית שמש (צילום: קבוצת מחאות החרדים הקיצונים)
הפגנה נגד נתיחת גופת בן ה-4 בבית שמש (צילום: קבוצת מחאות החרדים הקיצונים)

בשבת נקבע מותו של הילד בן הארבע שנחנק, על פי החשד, על ידי דודו בן ה-20 בירושלים. בעקבות מותו של הפעוט, תיק החקירה עלה שלב ומוגדר עתה כתיק רצח. 

מחקירה ראשונית עולה חשד כי במהלך הבוקר שהו מספר בני המשפחה בדירה ובשלב מסויים הבחינו כי הקורבן לא עונה לקריאתם. אבי המשפחה הוזעק מבית הכנסת בעקבות כך ולאחר זמן מה כשהבחינו כי דלת חדרו של החשוד נעולה, פרצו את דלת החדר ומצאו את הילד מוטל על הרצפה וכאמור שוטרים שהגיעו למקום עצרו את החשוד.