לאחר הפסקה של מספר ימים שבו מגישי 103FM בן כספית וינון מגל לעמדת השידור וביקשו לעשות סולחה על מה שהתחולל באולפן ובתוכנית בשבוע שעבר.
 

כספית: "טוב, בפעם הקודמת היה קצת בלאגן, הלכנו למקומות שלא היינו צריכים ללכת ונקווה שזה לא יחזור, אם כי, זה יכול לחזור".

מגל: "מה, זהו? אתה לא מתנצל?".

כספית: "אתה צריך שאני אתנצל על משהו?".

מגל: "אני חושב שכן".

כספית: "אני לא אמרתי שום דבר שאני לא יכול להישבע עליו בבית משפט, אבל לא היינו צריכים ללכת למקומות שהלכנו אליהם. אגב, הלכתי ושמעתי בסוג של מזוכיזם כי רציתי להבין את ההתפתחות, את הפתולוגיה של מה שקרה, והבנתי אותה ואני לא רוצה שנחזור על זה פה, לכן אני אומר בקטנה בהערת האזהרה שעוד לצערי הרב אין לי שום ערבות בנקאית או אישית לתת שהדבר הזה לא יכול לחזור על עצמו, וזה חבל".

מגל: "מבחינתי, הוא לא יכול לחזור על עצמו. אני לא בא לסוג של אביוז ברדיו, אין לי מה להיות במקום שבו הדברים האלה קורים".

כספית: "אז אולי תחשוב למה אנחנו מגיעים לאביוז הזה. אני גם אומר פעם אחרי פעם אחרי פעם שהדרישה הקטנה והצנועה והמתוקה זה שאחרי שאני מקשיב לך עד הסוף, תיתן לי גם להגיד מה שאני רוצה להגיד בלי לקבוע אם זה רלוונטי או לא כי זה לא עניינך. גם אני חושב שכל הדיבור שלך הוא לא רלוונטי, אז מה? אבל זו הדעה שלך, אני מקשיב לה, ונערים היינו וגם הזדקנו עם האירוע הזה ואנחנו לא מצליחים להתגבר עליו, לכן אני אומר ביושר שלי - אין שום ערבות בנקאית שלא תהיה עוד התפוצצות. אין לי ערבות בנקאית, אני יודע איך אני בנוי ואיך אתה בנוי".

מגל: "אני חושב שמבחינתי זה לא עובר ואני חושב שגם אין שום סיבה להגיע למקומות האלה, ואני גם לא עשיתי שום דבר שהיווה עילה אמיתית להתפוצצות ברמה הזאת על דברים שעשיתי. גם אם אני קוטע ואומר, הכול במסגרת מה שבני אדם מדברים וקוטעים ומתנהלים אחד עם השני. בין זה לבין להגיע לטנטרום בלתי נשלט יש מרחק שהוא לא לגיטימי, זאת דעתי".

כספית: "אז אני ממליץ לך באמת לשמוע את זה. זו חצי שעה לא פשוטה, אבל תשמע ואני אומר לך שוב - לך זה נראה בשוליים, זה צחוקים וזה במסגרת המקובל, וזה קו פרשת המים של השבר, לי זה לא נראה מקובל. אני מאזין לך ב־99% מהמקרים עד שאתה מסיים, לא קל לי, אני שומע דברים שמבחינתי זה סוף העולם - ואז כשמגיע תורי, אתה מחליט שאני לא מדבר על משהו רלוונטי ועוצר אותי ומתחיל ריב. אז אני אומר לך, כמי שמכיר אותי וגם כבר אותך, כל עוד לא נדע להתגבר על הדבר הזה, אנחנו בתקלה".