אמירתו של אבו מאזן כי "ישראל ביצעה בפלסטינים 50 שואות" עוררה סערה רבה, וגררה אחרי תגובות רבות בעולם ומערכת הפוליטית, כאשר ממשל ביידן וקנצלר גרמניה, שנכח במקום, גינו בחריפות את אמירתו. שלומית רומנו, בתו של יוסף רומנו ז"ל שנרצח בטבח באולימפיאדת מינכן 1972, התארחה בתוכניתם של ענת דוידוב וגולן יוכפז ב-103FM, וסיפרה: "אבו מאזן היה חלק מאותו תכנון של הרצח. אבו מאזן כנראה לא עשה את הדרך שאנחנו מקווים לעשות, ולצערי הרב הוא לא מבין ששואה לא משווים לשום דבר אחר. שואה זה משהו שאי אפשר להשוות אותו ולזרוק אותו לאוויר".

משפחות הנרצחים במינכן זועמות על ממשלת גרמניה: "רימו ושיקרו במשך שנים"

"זו לא פעם ראשונה שגרמניה נתפסת לא מוכנה מול טרור פלסטיני, זה קרה גם לפני 50 שנה. לצערי הרב גרמניה כנראה לא השכילה להבין איך מתמודדים עם טרור פלסטיני אז וגם לא היום", אמרה רומנו. עוד היא הוסיפה כי "גרמניה עושה תהליך. ביקשנו שלוש בקשות, שתיים מתוכן נענו. כן יש דרך שעושים וסוף סוף נפתחו ארכיונים, אני הייתי בת חצי שנה ואולי אוכל לדעת לפרטי פרטים מה באמת קרה שם".

רומנו הסבירה את טענותיה כלפי שלטונות גרמניה בהקשר לטבח ב-1972: "היה להם את המידע לפני והם בחרו להתעלם. הם מאוד רצו להראות באולימפיאדה הזו שהם גרמניה אחרת, כדי שישכחו את זוועות המלחמה, אפילו השומרים לא היו עם כלי נשק. הם קיבלו מידע קודם לכן כי קיימת אפשרות לדבר כזה, היום נחשפים מסמכים מדהימים שלאט לאט אני מקווה שכמו שהבטיחו לנו אז היסטוריונים מישראל וגרמניה יוציאו את האמת הזו לאור. יש מה להוציא, יש הרבה דברים שהם הסתירו. 

"נשיא גרמניה עמד כשפתחו את המוזיאון לפני מספר שנים ואמר 'טעינו, אנחנו לוקחים אחריות'. לקחתם אחריות? בואו תתקדמו הלאה, תסגרו את הסיפור הזה פעם אחת ולתמיד, תפצו אותנו כנהוג לפיגוע טרור בינלאומי", תקפה רומנו שהוסיפה: "מישהו צריך לרצות, להכיר במה שהוא עשה ולהבין את הסבל של המשפחות האלה במשך 50 שנה. מישהו צריך להבין".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm.